voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning
stuurbekrachtiging
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2009 21:05 #629533
door V300 register
stuurbekrachtiging is gemaakt door V300 register
heeft er iemand al eens stuurbekrachtiging op de 360 gebouwd?
zit er aan te denken namelijk
zit er aan te denken namelijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
27-09-2009 21:18 #800547
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic stuurbekrachtiging
Heb je een originele stuurbekrachtiging liggen dan? Die bestaan namelijk, zowel voor de 2 liter als de 1.4.
Of ben je van plan stuurberkachting van een andere type Volvo of merk af te halen en die te monteren?
Of ben je van plan stuurberkachting van een andere type Volvo of merk af te halen en die te monteren?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
27-09-2009 21:21 #800548
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic stuurbekrachtiging
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-09-2009 19:57 #800635
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic stuurbekrachtiging
zou een stuurhuis van een volvo 700 serie passen of pas te maken zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
29-09-2009 20:11 #800713
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic stuurbekrachtiging
hangt van een hoop zaken af; stuuruitslag, spoorbreedte; locatie leidingwerk etc.
de carterpan van een b200 zit zowat strak tegen het stuurhuis van een 360; het stuurhuis voor een 360 is zo gemaakt dat die het carterpan mist.
daarnaast heb je nog de verbinding tussen stuurhuis en stuurstang in de cabine; 2 kruiskoppelingen en een stuk as heb je dan nodig om het te verbinden.
als de spoorbreedte en stuuruitslag enigzins overeenkomt dan is het pas te maken, mits je praktische kennis hebt van hydrauliek, goed kan lassen en kiest voor goede onderdelen, het is immers wel je leven waar je mee aan het hobbyen bent.
de carterpan van een b200 zit zowat strak tegen het stuurhuis van een 360; het stuurhuis voor een 360 is zo gemaakt dat die het carterpan mist.
daarnaast heb je nog de verbinding tussen stuurhuis en stuurstang in de cabine; 2 kruiskoppelingen en een stuk as heb je dan nodig om het te verbinden.
als de spoorbreedte en stuuruitslag enigzins overeenkomt dan is het pas te maken, mits je praktische kennis hebt van hydrauliek, goed kan lassen en kiest voor goede onderdelen, het is immers wel je leven waar je mee aan het hobbyen bent.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets