voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning
Vering zelf vervangen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-11-2005 12:19 #656610
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vering zelf vervangen
Gebruik liever een lijmklem, minder kans op beschadigingen en het werkt nog eens makkelijker ook.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-11-2005 23:52 #656611
door V300 register
Alles terug helemaal in orde!
Morgen nog even laten uitlijnen bij midas of dergelijke...
Heb ondertussen al weer aaridg wat testkilometers achter de rug en alles lijkt dik in orde! Stuur trilt niet (heb geprobeerd tot +-100km/u) en de wagen trekt niet naar links of rechts, maar toch maar even laten nakijken morgen in een garage.
Nog een vraagje tussen door...
Hoe heet wordt een standaard remschijf van voor?
Ik had de indruk dat die van mij aardig warm waren na een kort ritje, maar ook aan de kant waar ik niet aan heb gewerkt.
Remmen blijven niet hangen heb ik zo de indruk, maar ik herhaal, ik ben geen proffesional
Ze waren dus aan beide kanten serieus warm, nu heb ik er ook nooit eerder op gelet en wou gewoon mr eens checken als dat normaal is...
Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor de goede raad en de hulp!
Morgen nog even laten uitlijnen bij midas of dergelijke...
Heb ondertussen al weer aaridg wat testkilometers achter de rug en alles lijkt dik in orde! Stuur trilt niet (heb geprobeerd tot +-100km/u) en de wagen trekt niet naar links of rechts, maar toch maar even laten nakijken morgen in een garage.
Nog een vraagje tussen door...
Hoe heet wordt een standaard remschijf van voor?
Ik had de indruk dat die van mij aardig warm waren na een kort ritje, maar ook aan de kant waar ik niet aan heb gewerkt.
Remmen blijven niet hangen heb ik zo de indruk, maar ik herhaal, ik ben geen proffesional
Ze waren dus aan beide kanten serieus warm, nu heb ik er ook nooit eerder op gelet en wou gewoon mr eens checken als dat normaal is...
Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor de goede raad en de hulp!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-11-2005 01:05 #656612
door V300 register
Als je je remmen een beetje hebt gebruikt zijn ze altijd wel warm...Er kan ook weinig mis zijn waardoor ze warmer zouden worden wat je niet onder het rijden al zou kunnen merken (aanlopende remmen bijv).
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-11-2005 01:39 #656613
door V300 register
Remmen kunnen makkelijk 200 graden worden als je stevig rijdt. Je hand verbranden kan al na een keer goed remmen (ik spreek uit ervaring).
Moderators: Mark Smeets