Hier kun je een bericht plaatsen zonder te moeten registreren.
carburateur vragen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-02-2013 17:07 #632528
door V300 register
carburateur vragen is gemaakt door V300 register
Hallo allemaal.
Na het vervangen van de 1400 cc motor wilde ik ook de weber en in en uitlaat mee over zetten op de vervangen motor.
Maar die blijkt dus niet geschikt te zijn voor de contact punten en gaat dus alleen samen met de renix ontsteking.
Ook heb ik dus begrepen dat er wel weber carburateur zijn die wel goed samen gaan met contactpunten ontsteking.
de vakum aansluiting zit dan ook op en andere plaats wat bedoeld is voor contaktpunten ontsteking.
[mod] advertenties op het forum zijn niet toegestaan. We hebben een prachtige advertentierubriek op de site, ook voor "gevraagd"-ads[/mod]
zijn er nog andere mogelijk heden dan renix toch erop te knutselen?
leuk als je mij hiermee kan helpen.
groeten van Ron
Na het vervangen van de 1400 cc motor wilde ik ook de weber en in en uitlaat mee over zetten op de vervangen motor.
Maar die blijkt dus niet geschikt te zijn voor de contact punten en gaat dus alleen samen met de renix ontsteking.
Ook heb ik dus begrepen dat er wel weber carburateur zijn die wel goed samen gaan met contactpunten ontsteking.
de vakum aansluiting zit dan ook op en andere plaats wat bedoeld is voor contaktpunten ontsteking.
[mod] advertenties op het forum zijn niet toegestaan. We hebben een prachtige advertentierubriek op de site, ook voor "gevraagd"-ads[/mod]
zijn er nog andere mogelijk heden dan renix toch erop te knutselen?
leuk als je mij hiermee kan helpen.
groeten van Ron
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
05-03-2013 09:42 #925031
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic carburateur vragen
In de advertentierubriek kan je de vraag voor een andere carberateur stellen;
www.v3c.nl
" Andere vragen kun je hier op het forum kwijt.
Ik begrijp dat je alles zo veel mogelijk orgineel wilt houden. Toch is renix-ontsteking veel gebruiksvriendelijker en minder onderhoudsgevoeliger en kan het ook leiden tot brandstofbesparing.
Ik begrijp dat je alles zo veel mogelijk orgineel wilt houden. Toch is renix-ontsteking veel gebruiksvriendelijker en minder onderhoudsgevoeliger en kan het ook leiden tot brandstofbesparing.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets