Hier kun je een bericht plaatsen zonder te moeten registreren.
Auto in advertentie hier met kapotte motor
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-01-2011 11:49 #630877
door V300 register
Auto in advertentie hier met kapotte motor is gemaakt door V300 register
Beste Volvogekken,
Vorig jaar heb ik een 440 gereden en nu ben ik wel toe aan een gavere auto, dus zat ik aan een 340 te denken. Ik studeer nog en heb dus niet overdreven veel geld dus zat ik te kijken naar deze advertentie: www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=3277
Volgens de advertentie is er iets met een vd cilinders aan de hand, vandaar dus mijn vraag:
Heeft iemand van jullie ervaring met het vervangen van een 340 motor?
Hoe moeilijk is dit, gezien de achterwielaandrijving lijkt mij dat het meevalt?
Zou je ook een 1.7 motor in een 1.4 motorkap kunnen zetten of moet er dan veel meer vervangen worden en vanalles verplaatst?
Zelf ben ik redelijk capabel met auto's, maar ken wel iemand die vaker een motor vervangen/opengeschroefd heeft die me kan helpen.
Alvast onwijs bedankt voor de hulp en jullie zien me waarschijnlijk wel vaker langskomen in de toekomst als ik een 340 gekocht heb
Groeten!
Vorig jaar heb ik een 440 gereden en nu ben ik wel toe aan een gavere auto, dus zat ik aan een 340 te denken. Ik studeer nog en heb dus niet overdreven veel geld dus zat ik te kijken naar deze advertentie: www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=3277
Volgens de advertentie is er iets met een vd cilinders aan de hand, vandaar dus mijn vraag:
Heeft iemand van jullie ervaring met het vervangen van een 340 motor?
Hoe moeilijk is dit, gezien de achterwielaandrijving lijkt mij dat het meevalt?
Zou je ook een 1.7 motor in een 1.4 motorkap kunnen zetten of moet er dan veel meer vervangen worden en vanalles verplaatst?
Zelf ben ik redelijk capabel met auto's, maar ken wel iemand die vaker een motor vervangen/opengeschroefd heeft die me kan helpen.