Volvo 343 chapron
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;183331 schreef : Wat wel iets zegt over de 300, is dat ze zwaar verouderd waren en t?ch goed verkocht werden. Hoe kan dat?
Betrouwbare en beproefde techniek, ten minste dat wordt vaak gezegd over Amerikaanse slagschepen die al een halve eeuw op (bijna) dezelfde manier worden gemaakt... Ik denk dat de Volvo 300 daar ook wel een bewijs van is, anders zouden ze na dik 20 jaar niet meer zoveel rondrijden.
Wat trouwens ook wel erg toevallig is is dat beide types auto's tegenwoordig niet op prijs worden gesteld door de mensheid, op bejaarden en liefhebbers na
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Steven340
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
Was tevens het jaar dat de eerste XC90 daar voor het eerst te zien was.
- V300 register
- Verbannen
dat lilluke ding moet natuurlijk gewoon in Eindhoven staan, unieke special van een groot carrosier (die ook wel eens een off day had blijkbaar )
Citroen Chaprons worden gekoesterd....
- V300 register
- Verbannen
'Spuuglelijk' is een woord wat hier ook zeer toepasselijk is. Van achter lijkt het precies een begrafenisauto.powerflux;183232 schreef : sorry dat ik het zo moet zeggen mar ik kan niet anders: wat is dat ding ongelofelijk lelijk!
- V300 register
- Verbannen
lautomobileancienne.com/volvo-343-dl-chapron/
zij weten ook niet of en waar ie nog bestaat.
ik denk dat niemand in autoland er een knaak voor over heeft, maar voor ons P900 intimi is het m.i. toch wel een historisch belangrijk exemplaar die gewoon naast dat roje ding van M. Rohling in het dafmuseum zou moeten staan.
dus als iemand (in belgie?) het ding ooit tegenkomt, meteen even hier melden aub.
gezien de topicstart uit 2009 is een kans aanwezig dat ie niet de kraak in is gegaan.