wat is een goeie prys voor dit type velgen?
- V300 register
- Verbannen
Is wel voor kleinere objecten, dus je bent wel even bezig met een velgje of een veerpoot.
[edit] zoiets dus . 25 eurie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Die afzuiging laat je dan maar zitten, want het stof valt in de tijd dat de compressor weer druk aan het opbouwen is!
Dat ding lijkt mij echt helemaal niets en kan mij ook niet voorstellen dat je er iets mee kan doen!
- V300 register
- Verbannen
als je wat wilt stralen kun je veel beter een ouderwetse oliebad compressor met riemaandrijving van marktplaats halen. Die hebben meer capaciteit, en zijn nog eens veeeel stiller ook.
voordeel is dat je die naderhand ook weer kunt doorverkopen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;109567 schreef : die goedkope compressors zijn rotzooi, totaal niet geschikt voor iets anders dan banden oppompen, misschien slagmoersleutel aandrijven...
als je wat wilt stralen kun je veel beter een ouderwetse oliebad compressor met riemaandrijving van marktplaats halen. Die hebben meer capaciteit, en zijn nog eens veeeel stiller ook.
voordeel is dat je die naderhand ook weer kunt doorverkopen.
Probleem met die 2de hands dingen is, is dat je nooit weet hoe de zuiger en kleppen er aantoe zijn... Je moet echt blind vertrouwen hebben in de verkoper! Ik had het er over met een verkoper laatst (nieuwe compressoren) en hij zei dat daar vaak het probleem zit! Hij levert nog wel lucht, maar niet wat hij zou moeten!
Hij had compressoren staan van 120 euro, waarvan zij alle stukken konden krijgen... Dat vind ik op zich dan geen slecht koop!
Ik ben wel van plan een kleine straalcabine te bouwen met dito compressor! Moet het ding overuren draaien, dan zet ik hem gewoon buiten de deur van onze schuur onder het afdak! Dan heb ik van de herrie niet veel last meer... Maar zoals gezegd, dat is nog niet voor direct en mss kan ik gewoon bij iemand anders stralen als het nodig is...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
ik heb er toch liever een waarbij je dat 0, weg kunt laten
de zuigers en de kleppen, gaan bij een goede compressor nooit kapot. Dat zijn dan ook de 'oliebad compressoren' die vaak al 30, 40 of zelfs 50 jaar oud zijn. olie verversen, ding kan weer 10 jaar mee.
wel even proefdraaien of hij rare geluiden maakt.