Hier kun je een bericht plaatsen zonder te moeten registreren.

Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-06-2009 00:14 #783781 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?

Niet geregistreerd;108799 schreef : heb vandaag namelijk mijn 2001 renault clio sport (ja die snelle 2.0 16v) verkocht!

Voor dat geld kun je waarschijnlijk een heleboel 340's kopen ;D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-06-2009 00:29 #783784 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?
nee, het geld gaat naar een ander doel in mijn leven ;)

ik wil een leuke auto die niet veel hoeft te kosten! en waar je vooral heeeeeeel veel plezier aan kan hebben !!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2009 08:04 #783790 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?

Niels;108795 schreef : Doe jezelf een plezier en ga dan voor een auto die meteen een goede achteras heeft. Nu zijn ze nog redelijk geprijsd, dus nu kun je nog kiezen.

Dat is natuurlijk nog beter. Als je een hele goede (lees: ?cht bijna roestvrij en aantoonbaar goed onderhouden), maar wel iets duurdere 300 koopt ben je voor een paar honderd euro en misschien een paar tientjes aan wat onderhoud klaar. ALs je een slechte koopt voor 50 euro, zit je straks met reparaties, laswerk (het duurste!) en veel ingeleverde vrije tijd ter waarde van vele honderden, soms duizenden euro's.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2009 00:41 #783928 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?
ik heb hem gekocht, linker achterwiel staat echt heeeeel scheef! morgen de brug op... denk toch aan een nieuwe achteras.. verder wel wat schade hier en daar. en de roest zit alleen heel erg op 1 schade plek (voor het linker voorwiel).

overmorgen heb ik iets meer tijd, en zal ik mij eerst aanmelden en foto`s plaatsen!

en ohja, ik ben echt nieuw met dit soort volvo`s, maar wat is dat schakelaartje achter mijn variostokje (pook) met dat blokje en streepje half in diagonaal?

ik moet echt alles nog leren, ben benieuwt wat jullie van de foto`s zeggen.. ben bang dat jullie vinden dat ik te veel heb betaald!
alleen deze auto heb ik echt gered, werd helemaal afgetrapt... motor is goed, variomatic denk ik ook... alleen met die kromme as waar ik vandaag 160 km heb gereden gaat het niet zo goed!

achterwielen staan zo: \-\!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2009 00:47 #783930 door V300 register
Schakelaartje is de motorrem/bergrem, die de variomatic in een lage versnelling forceert zodat je van een heuveltje af kunt denderen zonder al te veel de voetrem te hoeven gebruiken. Als alles correct werkt tenminste :)

Even registreren op dit forum en dan kun je naar hartelust een topic openen in De Showroom compleet met foto's.

Wel lef om een auto in die staat te kopen, ik had 'm op grond van de beschrijving al lekker laten staan...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2009 01:19 #783933 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?
Achteras vervangen. What else?

Gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat je de auto nog lang kunt houden. Een achteras wip je er af. Het meest critische komt bij het losmaken van de inbusbouten van de aandrijfassen. Op een brug gaat het allemaal wat makkelijker.

Uit welk deel van Nederland kom je eigenlijk?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2009 01:19 #783934 door V300 register
ik kon geen ander vinden van `86 of jonger ivm nieuwe regeling.... alleen nog een nieuwe achteras zoeken voor weinig ;)

ik moet morgen en overmorgen werken, daarna meer!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2009 01:22 #783935 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Eindelijk de stap nemen om toch een 340 te kopen! maar...?
Van wie is de auto geweest. Misschien kennen we de auto?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2009 01:23 #783936 door E. van Oostveen
Lees anders het "Gespot" topic door. Misschien staat ie er bij....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2009 13:01 #783956 door V300 register
ik heb pt-91-yx! stofjas blauw..

Bij deze gezocht/gevraagd.. complete achteras?! vandaag auto omhoog gehaald, hij is echt krom die plaat achter de remtrommel :(

auto, is echt afgetrapt.. zonde zonde zonde... ik wil hem graag beter maken!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC