ruitenwisser motor defect? toch niet!
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
bedankt voor de tip in ieder geval.
wat mij ook altijd opvalt is dat als je de tipstand gebruikt, en halverwege de slag de hendel los laat, dat ie dan heel even aarzelt voordat ie verder gaat en de slag af maakt. (echt heel kort maar, maar je ziet het)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;132406 schreef : haha, ook dit heel herkenbaar ja. ik dacht al dat het aan vastgeplakt vet in de motor lag.
bedankt voor de tip in ieder geval.
wat mij ook altijd opvalt is dat als je de tipstand gebruikt, en halverwege de slag de hendel los laat, dat ie dan heel even aarzelt voordat ie verder gaat en de slag af maakt. (echt heel kort maar, maar je ziet het)
Dat zit hem in de ruitenwisserhandelschakelaar
Wanneer je hem namelijk vanuit de tipstand heel langzaam terug beweegt zul je zien dat hij zelfs helemaal stil gaat staan.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Heb je een plaatje?
- Mark Smeets
- Moderator
slb_340;132816 schreef : Bedoel je niet juist die dingen die de wind geleiden? Want die dingen zouden ze juist beter op het glas moeten drukken!
En doordat ze op de ruit worden gedrukt ondervinden ze dus ?n meer weerstand van de lucht bij het terug naar 'beneden' gaan ?n ondervinden ze meer wrijvingsweerstand van de ruit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Nee, geen plaatje. Zal ik wel een keertje schieten. Volgende week ofzo wil ik 'm weer eens gaan ophalen.