benzine zender
- V300 register
- Verbannen
ik stond gisteren ( 9mei 2008) stil op den brienenoord rotterdam:cry2: geen vlucht strook om te vluchten bijna lekker glad geschoren door een truckerf*cker...bijna , blijkt dat die zender te laat aangeeft dat de tank dus al leeg is, 20 minuten verkeer staan regelen op de brienenoord:yeah: ook weer eens gedaan , leuk is anders, uiteindelijk gered door rijkswaterstaat:worship: afgezet bij de eerst volgende benzine station..dus..maarwie heeft er een goede benzine zender over, deze is kaduk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik heb hetzelfde gehad in mijn 84,er die gaf ook te laat aan dat de benzine op was. Blijkbaar hoort dat er bij... Ik heb toen ook een andere kunnen regelen.
- V300 register
- Verbannen
Erik;55334 schreef : Ronald, ik snap het niet helemaal: Is nu je meter in het dash kapot of gedeelte waar de vlotter aan zit? Dat gedeelte wat bovenop de tank er in gedraaid is. (die heb ik natuurlijk liggen en dat andere ook)
Hi ,
yep de vlotter in den tank is kaduk , ik heb 'm er wel eens uitgehaald en nu blijken daar een soort koperwikkel om heen of iets dergelijks te zitten daar waren wat wikkeltjes van kapot, de meter op mijn dash werkt volgens mij wel gewoon, als de auto start begint het met een lampje en loopt daarna gewoon op tot zover de benzine gevult is , nu heb ik wel een vlotter liggen maar daar zit een plastic draai stuk op , dus dat gaat niet op voor mijn wagen, deze is volgens mij van een '90...maar ik heb wel interesse mits deze wel goed is:worship:
- V300 register
- Verbannen
Aangezien ik hem dus als reserve heb heb ik liever dat je naar Erik gaat voor het desbetreffende onderdeel.
Als je Erik en desondanks geen heeft liggen (wat me overigens niet het geval lijkt) kun je mij een berichtje sturen.
- V300 register
- Verbannen
Erik;55334 schreef : Ronald, ik snap het niet helemaal: Is nu je meter in het dash kapot of gedeelte waar de vlotter aan zit? Dat gedeelte wat bovenop de tank er in gedraaid is. (die heb ik natuurlijk liggen en dat andere ook)
hallo ,erik , ik neem de vlotter graag over...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Op de sleuteldag had ik nog iemand die gewoon een los stekkertje onder de achterbank had zitten
- V300 register
- Verbannen