Contact Sleutel Weg
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben zo stom geweest om geen sleutel na te laten maken. Ik had er 1 en die is nu weg:S. Ik heb een volvo 340 van april '91 1.4. Is er iemand die mij kan helpen.
Via de Volvo dealer op kenteken en papieren al mijn sleutel code opgevraagd naar een goede sleutle maker gegaan. Zij hebben en sleutel gemaakt maar die sleutel werkt niet.
Wat kan ik nu nog doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Anders zou ik er al snel voor kiezen om een sloop op te zoeken waar je de contactsloten vanaf mag halen. Als weet ik niet of je het contactslot nog kunt gebruiken. Er zijn namelijk schijnbaar auto's waar je het contactslot er alleen op kunt monteren en alleen met een breekijzer eraf kun krijgen en hij dus kapot gaat. Zeker weten doe ik dit niet.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ra
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Geen enkel probleem. (Er zijn zelfs dealers die hiervoor zelf je papieren niet hoeven te zien).
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;45998 schreef : In het begin van het topic staat dat dat niet werkt. Mogelijk helpt het nummer op het slot zelf nog, maar ik denk dat het moeilijk wordt.
Volgens mij is zelfs dat al geprobeerd begrijp ik uit de beginpost......
- V300 register
- Verbannen
-
Mn oom had vroeger een dafje 33, stonden er twee van in de straat. Dus hij rijd starten en lopen weg. Bleek het de daf van iemand anders in de straat te wezen! Bedoel, hoe groot is de kans dat de zelfde sleutel past!!!! Zouden ze gewoon 100 verschillende soorten sloten hebben gehad ofzo... Hij dacht nog, wat is hij ineens stil geworden....
Tegenwoordig kun je dat al eens niet meer meemaken met die chips van die startonderbrekers die kunnen zeer veel getallen bevatten. En dan nog moet de sleutel passen, die twee combinaties maakt het onmogelijk.