alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)
Geluidje
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-08-2007 14:12 #680183
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Geluidje
Duidelijk? Het lijkt wel of je in jezelf zit te praten... :humor:Markvictor;33894 schreef : Och ik houw van duidelijke verhalen die toch niemand leest....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-08-2007 14:51 #680191
door V300 register
uhhuh...:lol:
Beantwoord door V300 register in topic Geluidje
bodejodel;33896 schreef : Duidelijk? Het lijkt wel of je in jezelf zit te praten... :humor:
uhhuh...:lol:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-08-2007 00:40 #680247
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Geluidje
Ik heb volle bewondering voor Mark. Hij heeft de automaat er in zijn eentje vanaf gehaald en ook de nieuwe er weer onder gezet. Verder heeft hij in zijn eentje de primair en secundair op juiste wijze met elkaar verbonden en afgesteld. Hij heeft echt niets vergeten. Op zich al knap. Vorige keer heeft hij even meegeholpen met automaat wisselen en deed hij alles zelfstandig en goed. Ik ken maar weinig mensen die dat ook zo kunnen en dan ook nog met veel enthiousiasme.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-08-2007 08:29 #680250
door V300 register
Ah ha, kijk dan. Slap ouwehoeren kunnen de meesten wel, goed om te horen dat Mark ook de handjes aan de juiste armen heeft zitten!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-08-2007 16:18 #680286
door V300 register
Ja ik heb 2 keer kunnen oefenen. De automaat die er daarna in ging deed het namelijk ook niet... Al is er af halen )complete cvt) wel iets makkelijker. De aandrijfas erop zetten vind ik het moeilijkste. Niet eraf halen.
Moderators: Mark Smeets