Veilig klussen
- V300 register
- Verbannen
Je gaat er ook flink aan trekken als je er onder licht voor die uiotlaat dus hij moet echt gewoon blijven staan...
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik heb een poosje terug zo'n "Garage in a box" gekocht, daar zaten 2 assteuntjes, een 2 tons krik, een karretje om onder de auto op te liggen en 2 opklapbare wiggen die je voor de wielen kunt plaatsen.
Wigvormige stukjes hout zijn ook prima.
- V300 register
- Verbannen
Ja daar zat ik ook aan te denken om er iets voor te leggen! Anders heb je kans dat die er af rolt, en dan is de kans vrij klein dat je dat na kunt vertellen. Paar degelijke zware stenen, of zakken zand 25 kilo per stuk, voor en achter? Of is dat stom? (de voorwielen, natuurlijk)
- V300 register
- Verbannen
hoewel, voor uitlatenwerk kun je beter gewoon naar de doe-het-zelf garage gaan en een brug huren. dat werkt zooooo veeeeeel fijner...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Praxis, maar ik heb ze ook gezien bij de Gamma en Karwei. Tijdelijke biedingen denk ik.josvandervelden;24018 schreef : Waar heb je die gekocht?
Dat lijkt me wat overdreven. Een halve baksteen voor en achter elk wiel is groot genoeg.josvandervelden;24018 schreef : ...of zakken zand 25 kilo per stuk, voor en achter? Of is dat stom? (de voorwielen, natuurlijk)
Als je auto opgekrikt staat even een paar keer flink hard duwen en trekken in verschillende richtingen om te kijken of het allemaal stevig staat.
- V300 register
- Verbannen
Indien je het toch wilt, regel een gasbrandertje en een grote ruberen hamer.. Zal je waarschijnlijk wel nodig hebben.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ook een stevig vastgeroeste uitlaat was geen probleem.
Eerst even goed inspuiten met kruipolie, bouten lossen en daarna lekker heetrijden.
De pijp Komt er dan zo van af.
Bij mijn 740 heb ik het ook al een keer gedaan, evenmin een probleem.
Een brug is natuurlijk altijd handiger.
- V300 register
- Verbannen