Niet willen starten in P??
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
elke vario hoor je probleemloos te kunnen starten in zowel P als N, zolang je ook met choke je toerental maar niet boven 2000rpm uit laat komen, anders sta je de koppeling op te roken.
beter is uiteraard om alleen in N te starten, dan is de versnellingsbak niet vergrendeld.
@ ontopic; Gerrit, wil hij dan in P niet aanslaan of doet de startmotor in P soms niets?; in het laatste geval is er een contactje bij de versnellingspook los, kun je vanaf de rechterkant van de pook bij als je de console demonteerd.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Gekke Gerritje;183621 schreef : Ze doet gewoon helemaal niks, nog geen klikkie maar soms start ze wel gewoon hmm.
AvdAkker;183619 schreef : @ ontopic; Gerrit, wil hij dan in P niet aanslaan of doet de startmotor in P soms niets?; in het laatste geval is er een contactje bij de versnellingspook los, kun je vanaf de rechterkant van de pook bij als je de console demonteerd.
Dat lijkt me dus een slecht contactje
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Start wel in P en N met sleutel maar ik kan niet naar R of D schakelen....net zoals met die oud Variomatic kan ik het wel in R of D starten (met een druk knop en strom op de sleutel)
Is dat mischien iets met "safety Switch" net onder het pokie? 'tis mij een vraag...weet het niet meer. :wtf::wtf:
Hans