Variobanden
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-11-2010 12:45 #852725
door V300 register
Zo jij hebt mazzel gehad. De prijs is erg laag en de spreider meegekregen. Waarschijnlijk ben je geholpen door dhr. v.d. Wees, dat is een Dafliefhebber. We hebben van de Dafclub al een paar keer een dafhappening daar gehad. Was vroeger dafdealer Jongerius en toen werkte dhr. v.d. Wees daar al.
Stom he dat ik dat allemaal weet als geboren maar niet meer woonachtig maar nog wel werkend Zoetermeerder :w00t:
Als ik jou was had ik die spreider wel gebruikt, dan heb je nooit de kans dat er een knik in je riem komt.
Beantwoord door V300 register in topic Variobanden
frank51;159933 schreef : Eergisteren bij dealer 2 riemen voor 98 euro gekocht. tevens de spreider meegekregen. In doe het zelf garage in Zoetermeer voor 25 euro in 2 uurtjes vervangen. Spreider niet nodig gehad. secundaire bak geheel terug gesteld. Oude riem (een was weg) weggesneden en nieuwe riem erom heen gelegd zoals een fietsketting naar een groter blad schakeld. Riem is heel gebleven.
Het viet ons erg mee het werk.
Zo jij hebt mazzel gehad. De prijs is erg laag en de spreider meegekregen. Waarschijnlijk ben je geholpen door dhr. v.d. Wees, dat is een Dafliefhebber. We hebben van de Dafclub al een paar keer een dafhappening daar gehad. Was vroeger dafdealer Jongerius en toen werkte dhr. v.d. Wees daar al.
Stom he dat ik dat allemaal weet als geboren maar niet meer woonachtig maar nog wel werkend Zoetermeerder :w00t:
Als ik jou was had ik die spreider wel gebruikt, dan heb je nooit de kans dat er een knik in je riem komt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-11-2010 13:18 #852726
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Variobanden
Ja werkplaatschef v.d Wees. Zijn zoon werkte in het magazijn maar zit nu bij een andere dealer.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2011 13:39 #882664
door V300 register
Hallo Allen,
Ik heb een kapotte riem waar kan ik een handleiding vinden hoe ik deze kan vervangen?
Groet,
Timo
Ik heb een kapotte riem waar kan ik een handleiding vinden hoe ik deze kan vervangen?
Groet,
Timo
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2011 14:20 #882668
door V300 register
Goed het forum doorzoeken, een vraagbaak kopen of lid worden van de club zodat je alle documentatie gratis kunt downloaden.
Moderators: Mark Smeets