Garage of mannetje voor het stellen van aandrijving 340 cvt.
- V300 register
- Verbannen
Aangezien ik geen tijd heb en de kennis van de cvt niet machtig ben zoek ik iemand die de cvt weer kan laten werken zoals het hoort. De auto versneld niet meer goed en trilt aan de rechterzijde. Naar mijn bescheiden mening denk ik dus dat de cvt afgesteld moet worden.
Ken je iemand of ben je iemand die in de buurt van Maassluis (Rotterdam) een 340-rijder gelukkig kan maken hoor ik het graag. Het mag ook een goede garage zijn of gewoon een handige harry zolang de cvt maar zoals vroeger te werk kan gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
...en in het vervolg bij elke kleine beurt netjes afstellen zoals het hoort! Dan blijft hij het doen zoals het hoort! :+simplicity;148926 schreef : Aangezien ik geen tijd heb en de kennis van de cvt niet machtig ben zoek ik iemand die de cvt weer kan laten werken zoals het hoort.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik schat dat pakweg 10/20.000km terug de riemen vervangen zijn, nu hing het secundaire een cm van het subframe af en nog maar aan 1 moer vast, zat het primaire half los (achterste bouten) en hingen de riemen vrij slap.
denk je onderhand bijna alle storingen aan een 300 te kennen, komt er toch weer een nieuwe bij:)
nieuwe zelfborgende moeren op de bouten (degene die nog vast zat brak helaas af en het leek erop dat de andere bout achterop ook al afgebroken was), even afstellen van de riemen en bij de proefrit bleek dat nare gebeuk bij wegrijden/bochten verdwenen was. er was wel af en toe nog een rare tik in de vloer te voelen en te horen. na nog wat nader in de motorruimte gekeken te hebben bleek de downpipe tegen het voorste subframe aan te komen door een setje verzakte/half gescheurde motorsteunen aan de rechterzijde, hele blok stond dus al iets naar rechts gekanteld en bij gas geven kwam de uitlaat ertegenaan.
moraal van het verhaal: alle borgingen mag je maar 1x gebruiken, of dat nu een borgmoer, loctite verbinding etc is maakt niet uit; anders heb je kans dat de boel gewoon weer lostrilt:)
nogmaals veel plezier met je auto Maarten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.