cvt problemen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-06-2010 15:46 #630353
door V300 register
cvt problemen is gemaakt door V300 register
Hoi,
Mijn cvt heeft een probleem als hij in zijn drive staat en soms doet hij het ook in zijn r. Dan komt hij niet vooruit en begint hij te brommen. Heeft dit iets met de pook te maken met een draadje? Of vacuum heb al gekeken op de site. Het is dus niet als je die pook verzet.
Type 1989 b14.4e
Mijn cvt heeft een probleem als hij in zijn drive staat en soms doet hij het ook in zijn r. Dan komt hij niet vooruit en begint hij te brommen. Heeft dit iets met de pook te maken met een draadje? Of vacuum heb al gekeken op de site. Het is dus niet als je die pook verzet.
Type 1989 b14.4e
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-06-2010 15:48 #836813
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic cvt problemen
Is dit dan dat hij tussen de standen staat? Dan pakt hij hem toch gewoon niet, of maakt dat wel herrie? HIj is pas naar de garage geweest, daarvoor deed die het niet.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-06-2010 16:24 #836814
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic cvt problemen
Hoi Jeroen, ik weet niet wat het probleem is, maar ik weet wel dat je met een Variomatic beter niet naar de garage kunt gaan. De kennis over het afstellen van een dergelijke volautomaat is niet meer aanwezig bij de meeste monteurs. De meeste CVT's komen slechter de garage uit dan dat ze er in gereden zijn...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-06-2010 18:15 #836822
door V300 register
Ja dat blijkt maar weer zoals ik het zei een brom geluid in zijn drive even terugschakelen en dan zit het goed...
Maar hij komt dan geen meter vooruit! Alleen brombrom herrie....
Er zijn nieuwe riemen opgelegd maar ja, zou het daar dan aan kunnen liggen? Dat ze scheef eronder zitten ofzo?
Maar dan hebben ze toch niet aan het schakelgedeelte gezetten lijkt me? Als hij eenmaal rijd, is er niks aan de hand. Zal binnenkort wel teruggaan...
Maar hij komt dan geen meter vooruit! Alleen brombrom herrie....
Er zijn nieuwe riemen opgelegd maar ja, zou het daar dan aan kunnen liggen? Dat ze scheef eronder zitten ofzo?
Maar dan hebben ze toch niet aan het schakelgedeelte gezetten lijkt me? Als hij eenmaal rijd, is er niks aan de hand. Zal binnenkort wel teruggaan...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-06-2010 22:13 #836848
door V300 register
bedoel je 'tanden poetsen' met brommen?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-06-2010 09:44 #836878
door V300 register
Ja ik heb dat ook gehad dit en de garage zei dat ik het zelf gesloopt had.... Dus succes ermee. Heb ook een een gehad dat het rubbervan de as verbrand was dat klinkt ook zo.... Heb je het toerental van de motor gecontroleerd dat moet omlaag waarschijnlijk. Ja dat tandenpoetsengeluid had ik ook zo... Toerental af laten stellen, spelling controleren als je hem in zijn d zet en je kunt hem bij de stang helemaal naar voren trekken zit het mis.
Moderators: Mark Smeets