Riemen
- V300 register
- Verbannen
De schroeven moeten er achter dus uit, en zijn dermate vastgeroest heb alles al geprobeerd dat ze niet los te krijgen zijn. Dan maar de benzinetank eraf, (2 slangen zag ik een hele dikke en de overloop, mis ik er nog 1??)
de 4 schroeven draaide goed en de tank is er echt zo af zag ik al. Dan de slijptol erop. Volgens mij had ik dat idee van die benzinetank eraf ook gelezen bij een andere forumgebruiker haha...
Ik heb nieuwe riemen besteld, 115 euro. Roullunds idd. Ik zoch eigenlijk (nog steeds) goede tweedehandse ja niet voor 100 euro natuurlijk das voor een riem die 150 euro nieuw kost wel erg duur...
Maar ja wie heeft die nog liggen...
Tevens kan ik kijken of mijn primair heel is, ik weet wat ik moet horen bij een hele en weet hoe een stukke klinkt als de riemen eraf zijn....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Trouwens die riemen bestellen wachtijd van 3 maanden. Eerst was het enkele dagen!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Markvictor;32907 schreef : Tja da hedde wellis he.... En wat ga je er tegen doen?
Trouwens die riemen bestellen wachtijd van 3 maanden. Eerst was het enkele dagen!
Waar heb je ze gehaald dan?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Nu heb ik er nog niet mee gereden maar heb een idee dat ik dat hoorde. Zelfs als ree ik 15km per uur hoorde ik het nog. Ik had eerst een kapotte cvt en die maakte pas herrie vanaf 30km. En die was ook al goed stuk, want daar zat echt zo,n klonk klonk lager geluid in!
Ik weet niet of dat uperhaupt geluid kan maken zo,n loszittende homokneet maar ik denk het wel. Als je hem echt zo,n paar millimeter van de as afkunt drukken... Ik vond hem al zo raar rijden ree op de snelweg 100 en ik dacht al wat gebeurd hier nu weer!
Inbussleutel 5 is het, en die moet ik nog even halen haha! Dus... Was echt zo,n sissend zoef geluid zeg maar... Niet echt hard maar als je dan nog een rechts door de bocht ging... Ik vrees dat het de homokneet was wat ik hoorde. Maar heel veel herrie was het niet echt zo,n ronddraai geluid hoorde ik zeg maar. Geen lagergeluid ofzo. Dat gaat ook vele malen harder! Zoveel spelling is wel veel. Ik denk dat die dan wel iets van zich laat horen, en niet alleen in de bochten. (oorzaak, schroeven homokneet hingen er half uit (sommige kanten ruim halve centimeter!)
- V300 register
- Verbannen
Echter, schijnt het wel erg grote schade op te kunnen leveren als die dingen onder (stel je rijd 80) er onderuit denderen... Je bak schijnt daar niet tegen te kunnen.... Als ze nog vast zitten, (maar wel los zitten zoals bij mij) schijnt het minder erg te zijn zolang je er maar achterkomt...