Varioriemen scheuren
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-12-2005 22:14 #625247
door V300 register
Varioriemen scheuren is gemaakt door V300 register
Hoi,
Ik heb gisteren een hele leuke 340 GL vario uit 1989 gekocht. hele goede staat, netjes met 260.000km op de teller. APK tot 01-2007.
Nu zag ik een advertentie op marktplaats van een 340 met gescheurde varioriemen... Mijn vraag is komt dit vaak voor en word je er voor gewaarschuwd o.i.d. door middel van een kraakje, inhouden, schokken... of gebeurd dit gewoon tijdens het rijden?? Ik wil ermee naar antwerpen, maar ook wel terug natuurlijk...
Wie kan mij meer duidelijkheid verschaffen over de betrouwbaarheid van de automaat (mischien ook meer info over de auto zelf).
Groeten,
Een blije 340 eigenaar, richie.
Ik heb gisteren een hele leuke 340 GL vario uit 1989 gekocht. hele goede staat, netjes met 260.000km op de teller. APK tot 01-2007.
Nu zag ik een advertentie op marktplaats van een 340 met gescheurde varioriemen... Mijn vraag is komt dit vaak voor en word je er voor gewaarschuwd o.i.d. door middel van een kraakje, inhouden, schokken... of gebeurd dit gewoon tijdens het rijden?? Ik wil ermee naar antwerpen, maar ook wel terug natuurlijk...
Wie kan mij meer duidelijkheid verschaffen over de betrouwbaarheid van de automaat (mischien ook meer info over de auto zelf).
Groeten,
Een blije 340 eigenaar, richie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-12-2005 00:26 #654114
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Varioriemen scheuren
Hi Richie,
een visuele inspectie kan jou meer wijsheid over je varioriemen opleveren dan 3 pagina's forumdiscussie hier.
de tip is dus; rij hem op een brug, schroef de afdekplaat even los; en geef je ogen de kost.
als je jezelf wilt uitsloven kun je wat foto's maken en hier plaatsen.
trouwens een leuke kilometerstand voor een vario, de meeste zijn door oma/opa bereden en nog amper of niet aan de ton gekomen.
Groetjes Wouter
een visuele inspectie kan jou meer wijsheid over je varioriemen opleveren dan 3 pagina's forumdiscussie hier.
de tip is dus; rij hem op een brug, schroef de afdekplaat even los; en geef je ogen de kost.
als je jezelf wilt uitsloven kun je wat foto's maken en hier plaatsen.
trouwens een leuke kilometerstand voor een vario, de meeste zijn door oma/opa bereden en nog amper of niet aan de ton gekomen.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-12-2005 12:22 #654115
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Varioriemen scheuren
En meld je even aan als forumgebruiker, dan heb je wat meer rechten en als je dan spullen zoekt ofzo kunnen mensen je makkelijker bereiken!
Moderators: Mark Smeets