Raar probleem
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2006 22:18 #624697
door V300 register
Raar probleem is gemaakt door V300 register
hey allemaal.
Pas is mijn koppeling vervangen.
Nu ongeveer 2000 km prima gerede.
Sinds gisteren doet hij nbeetje vervelend.
Als ik gewoon rij en dan afrem en dan uitrol, weet de koppeling niet meer wat tie moet doen.
Hij rammeld onder de auto.
En koppelt wel en dan weer niet, echt harde klappen.
Als k dan helemaal stilsta ist wr weg.
En mn keuzehefboom kan ik niet meer in D of R krijgen zonder dat ik onder me auto tandwielen hoor knarsen.
Weet iemand wat dit is of het meegemaakt heeft?
Pas is mijn koppeling vervangen.
Nu ongeveer 2000 km prima gerede.
Sinds gisteren doet hij nbeetje vervelend.
Als ik gewoon rij en dan afrem en dan uitrol, weet de koppeling niet meer wat tie moet doen.
Hij rammeld onder de auto.
En koppelt wel en dan weer niet, echt harde klappen.
Als k dan helemaal stilsta ist wr weg.
En mn keuzehefboom kan ik niet meer in D of R krijgen zonder dat ik onder me auto tandwielen hoor knarsen.
Weet iemand wat dit is of het meegemaakt heeft?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2006 22:35 #645089
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Raar probleem
klinkt eerder als een mengsel/afstellings probleem dan van de koppeling.. eigenlijk...
maar uit jouw omschrijving is het niet zeer duidelijk wat er precies gebeurt helaas.
maar uit jouw omschrijving is het niet zeer duidelijk wat er precies gebeurt helaas.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-04-2006 11:44 #645090
door V300 register
1x meegemaakt met een 340, was een van de drie asjes ( van je centrifugaal gewichtjes ) naar buiten geschoven. Het gewichtje zat dus scheef en daardoor kon je niet schakelen ( D of R ). Reed verder wel goed, koppelde soms wel, soms niet los en bonkte soms ook als een gek in de aandrijving. De knop op het schakelhendel ( vacuum ) had er geen invloed op.
Herken je dit? reageert je 340 ook niet op je "extra" koppeling ( knop op de pook )?
Herken je dit? reageert je 340 ook niet op je "extra" koppeling ( knop op de pook )?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-04-2006 17:22 #645091
door V300 register
hey Wouter,
mn carburateur is afgelopen zaterdag afgesteld. Dus dat kan ht denk ik niet zijn.Hij had er voor het afstellen al last van , en daarna nog steeds.
Aan Jelle,
wat jij verteld klopt precies, maar mn drukknoop op de keuzehendel reageerd wel.
Als ik stilsta, en hem dan indruk ist rammelen weer weg en alsk hm loslaat blijft het weg.
mn carburateur is afgelopen zaterdag afgesteld. Dus dat kan ht denk ik niet zijn.Hij had er voor het afstellen al last van , en daarna nog steeds.
Aan Jelle,
wat jij verteld klopt precies, maar mn drukknoop op de keuzehendel reageerd wel.
Als ik stilsta, en hem dan indruk ist rammelen weer weg en alsk hm loslaat blijft het weg.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-04-2006 17:48 #645092
door V300 register
dan zal het dus toch iets zijn wat bij het vervangen van de koppeling niet goed gegaan is. heb je dit laten doen, zoja zou ik eens teruggaan naar degene die het gedaan heeft en vragen of ze er eens naar willen kijken/oplossen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-04-2006 19:14 #645093
door V300 register
Moderators: Mark Smeets