Weer hoog in de toeren
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-05-2006 00:20 #624687
door V300 register
Weer hoog in de toeren is gemaakt door V300 register
Na een stukje gereden te hebben, schakelde de vario ineens niet meer op. Ik heb tijdens het rijden de bergremschakelaar een paar keer aan en uit gezet, maar geen verschil. Toen ben ik even gestopt en heb wat aan de aansluitingen van de EMVK gefriemeld en toen ging alles weer zoals het hoort.
Het was wel erg slecht weer met stortregen, dus misschien had het daar (ook) iets mee te maken. Ik ga als het droog is de aansluitingen even goed nalopen en zonodig beter vastmaken. Misschien met een tangetje wat aandrukken.
Hebben anderen dit ook wel eens gehad, dat de vario even bleef 'hangen'? Misschien een tijdelijk lek in het vacuum?
Het was wel erg slecht weer met stortregen, dus misschien had het daar (ook) iets mee te maken. Ik ga als het droog is de aansluitingen even goed nalopen en zonodig beter vastmaken. Misschien met een tangetje wat aandrukken.
Hebben anderen dit ook wel eens gehad, dat de vario even bleef 'hangen'? Misschien een tijdelijk lek in het vacuum?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-05-2006 09:37 #645140
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer hoog in de toeren
kan zijn dat je contact bij het gaspedaal even geen goede verbinding maakte, of idd een slechte verbinding bij het tachorelais/ EMVK.
een tijdelijke lek in het vacuum is extreem onwaarschijnlijk.
een tijdelijke lek in het vacuum is extreem onwaarschijnlijk.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-05-2006 11:57 #645141
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer hoog in de toeren
Ok, bedankt. Kan je de aansluiting bij het gaspedaal gewoon zien zitten? Of zit dat onder de motorkap?
Moderators: Mark Smeets