440 op 3 cilinders
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
En hoe is de staat van de koppeling?
- V300 register
- Verbannen
Maar wat ik wilde weten: is het normaal dat je vonkjes ziet in de verdelerkap? Bij de 300-serie zit de verdelerkap anders en zie je dat niet. Ik heb (uiteraard) geadviseerd alles van de ontsteking te vervangen.
- V300 register
- Verbannen
Het is in ieder geval beter om hem te vervangen.. Maar na reiniging kan het zijn dat de motor met droog weer in ieder geval weer redelijk loopt
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;246122 schreef : Heren helemaal mee eens, maar die auto was gratis en zoals het helaas wel vaker gaat is dan elk tientje teveel. Best jammer, want het is een net exemplaar van het eerste type. <knip>...
Ik wil niet lomp of vervelend doen, maar dan vrees ik dat 'ie binnen de kortste keren ergens op de sloop terug te vinden is... :wtf2:
Ter toelichting:
Een 440 van het eerste type is inmiddels alweer 24 tot 28 jaar oud, dus daar zal zowieso het nodige aan vervangen moeten worden en er gaat vast en zeker het nodige kapot. Er bestaat uiteraard niet zoiets als een gratis auto (misschien wel voor het object an sich, maar dan komt verzekering, MRB, brandstof, onderhoud, etc.). Men heeft dus een bijna-klassieker gekregen, die met enige zorg en de nodige investeringen in tijd en geld een kans maakt om een echte oldtimer te worden. Maar als "elk tientje teveel" is zal dat er vrees ik niet in zitten... :snif:
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
leonsteyns;246133 schreef : ........... Er bestaat uiteraard niet zoiets als een gratis auto .....
Toch wel :yesyes:, gratis in de zin van gekregen? zo heb ik ook mijn auto gekregen gratis en voor niets.
:wtf2: Het niet gratis wat jij bedoeld zijn de kosten die alle auto's met zich meebrengen........
- V300 register
- Verbannen