Boucles de Spa 2011
- V300 register
- Verbannen
Jean-Bernard Blaimont & Corinne Lejeune met een 343.
Hier een link naar meer foto's en verslagen: Boucles de Spa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ziet er een mooi bakje uit!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
maar, je ziet op de voorbalk de oude bevestiging van de voorbumper nog zitten; en het is een modeljaar 76/77 neus (geen gaten voor de koplampwissers onder de koplampen), het lijkt er zelfs op alsof een restant van het horizotale koplampwissersysteem nog aanwezig is.. daarnaast kwamen de knipperlichten op de schermen ook pas per modeljaar 78
het lijkt met een glimp een zwart dash te zijn en dan zou ik modeljaar 77 zeggen. maar uiteindelijk is het allemaal schroefwerk met misschien wat kleine aanpassingkjes her en der. je kan alleen maar aan het chassisnummer achterhalen wanneer het ding gebouwd is.
wat ik w?l heel netjes vind is dat er niet lomp wat gaten geboord zijn voor die antenne, die zit netjes tegen de A-stijl geplakt:)
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Niels;171861 schreef : Volgens de deelnemerslijst gaat het om een 1.4 uit 1976 (de auto is ingeschreven als 'Volvo 343 S'). Dat jaartal leek me wel heel optimistisch vroeg, maar ik zie nu de bevestigingspunten voor de kentekenplaat op de voorspoiler zitten. Volgens mij was zilvergrijsmetallic nog niet leverbaar tot modeljaar '78 (deze heeft ook nog die maffe dubbele streep op de achterkant, en ik ga ervan uit dat de rechterspiegel de originele is en niet de linker), dus mijn geld staat op MY78. Komt u maar ouweneusjeskenners
linker spiegel is origineel (later model) en niet de rechter (v66 model).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Grappig overigens, dat deze heftig bestickerde auto zo toegejuicht wordt, terwijl ik op de ALV de opmerking kreeg dat ik schijnbaar niet van de bospaden kon blijven :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
wat dat betreft moet je je ook niet overal wat van aantrekken.