Mr.Borrie's Volvo 360 CUP wagen
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Steverink;224778 schreef : 6 april! Staat nog onder voorbehoud, maartoch Ik ben er waarschijnlijk ook bij!
Ik wil er ook graag een keer heen, met de 340 vario
Maar waar kun je je ergens inschrijven?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Dan moet je een stukje verderpp zijn, bij schiphol. De banen daarzo zijn beter geschikt voor vario's
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
General Custom;224797 schreef : Tuurlijk met een vario, zo'n ding kan best rap zijn met een sportstand en kickdown
Vorig jaar ook een of twee met een vario, best een grappig gezicht en geluid (als je alleen een 360 kent)
- V300 register
- Verbannen
De 1.7 moet met de R21 nokkenas en caburateur zo rond de 100pk uitkomen, en dan wordt zo'n ding toch best snel!
Maar ja, dan moeten die er nog wel ingezet worden. En bovendien blijf ik toch een beetje bang om de zaak kapot te rijden, aangezien mijn paradepaardje met zijn 1.7 liter toch al zo'n gevoelig stukje techniek is :hmmz2:
Los van dat vind ik de vario gewoon ?cht leuk optrekken. Met kickdown ben je gewoon echt als eerste weg voor het stoplicht. Bovendien denk ik dat ik op het circuit al concentratie genoeg nodig heb zonder schakelen, ik heb het namelijk nog nooit gedaan
Maar goed, ik ga nu wel erg off-topic geloof ik...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;224807 schreef : Vario is veel sneller op zo'n circuit.
dat was niet zo
- V300 register
- Verbannen
Ik hield met de DAF op het circuit altijd wat gas erop om de motor wat makkelijker op toeren te houden tijdens het remmen, heb er ook een vacuumbuffer in zitten in dat scheelt ook veel
- V300 register
- Verbannen
Schakelen doe je bij dr Elandrun eigenlijk alleen bij de start. Hoge snelheden haal je niet. Meeste is 2e versnelling....