Weer een topper
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;39462 schreef : Ik heb besloten de rallyauto niet te kopen. Hoewel ik het wel erg graag wil(de). De auto is verre van af, zodat het nog een paar jaar zou duren voordat hij ?berhaupt rijdt. Bovendien is het nu voor mij nog een flinke smak geld. Grootste reden dat ik (nog) niet een 360 rallyauto wil opbouwen, is dat ik me volledig wil concentreren op m'n toekomstplannen bij het rallyteam waar ik bij zit.
De tijd is gewoon nog niet rijp om voor m'n zelf een rallyteam te beginnen.
Overigens zitten er wel een heleboel bijzondere onderdelen bij. Mij inziens is hij het geld zeker waard, als je serieuze plannen hebt om er competitie mee te gaan rijden.
Als iemand nog vragen heeft, brand maar los
Dat moet ergens pijn doen: om hem niet te kopen.
Aan de andere kant, waar haal je het geld vandaan. Niet alleen om te kopen maar vooral om af te maken. En dan, dan kun je nog niet eens wedstrijden rijden. En waar laat je zo'n ding...........bij schoonvader bijvoorbeeld?

Bovendien heb jij sowieso al een hele mooie plek om ervaring op te doen: HTS Autorally Team.
Eerst die 343 maar eens afmaken en gaan driften :w00t:!!!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- dennis kampman (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zou zeggen kopen:crazy2: en stallen dat ding:zzz::yesyes:.rwdstudent;39462 schreef : Ik heb besloten de rallyauto niet te kopen. Hoewel ik het wel erg graag wil(de). De auto is verre van af, zodat het nog een paar jaar zou duren voordat hij ?berhaupt rijdt. Bovendien is het nu voor mij nog een flinke smak geld. Grootste reden dat ik (nog) niet een 360 rallyauto wil opbouwen, is dat ik me volledig wil concentreren op m'n toekomstplannen bij het rallyteam waar ik bij zit.
De tijd is gewoon nog niet rijp om voor m'n zelf een rallyteam te beginnen.
Overigens zitten er wel een heleboel bijzondere onderdelen bij. Mij inziens is hij het geld zeker waard, als je serieuze plannen hebt om er competitie mee te gaan rijden.
Als iemand nog vragen heeft, brand maar los
Kun je het nu niet betalen, dan misschien later wel. Die auto blijft zijn geld wel waard.
Maar ja iedereen denkt anders en dat is maar goed ook.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Eerst maar eens gaan kijken wat het is. En eigenlijk moet ik dan eerst ook nog mijn klassieke 242 DL kwijt...