kicke foto's !!!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;34424 schreef : ZIjn dit 360,ers? Ik kan het niet zien, zal wel aan mij liggen!
wat bedoel je?
vind je het zonde?
of zie je het echt niet?:S
wel is het jammer dat ze zo natuurlijk ook plat gereden worden
maar dan worden die van ons alleen maar zeldzamer!
- V300 register
- Verbannen
-
www.pinari.nl/start.aspx
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Geen grijstinten? Volgens mij moet volgens het regelement de auto boven de stootstrip marinegrijs geschilderd worden... :humor:Erik;34409 schreef : Wat een mooi gezicht en wat een mooie kleuren. Geen saaie grijstinten maar heerlijk geel en helder blauw.
Natuurlijk zijn het 360's... dat zijn de enige auto's die mee mogen doen aan de 360GeenModenaCup...Markvictor;34424 schreef : ZIjn dit 360,ers? Ik kan het niet zien, zal wel aan mij liggen!
Zonde?ronaldromme;34545 schreef : wel is het jammer dat ze zo natuurlijk ook plat gereden worden
Zo moet je een auto gebruiken! :humor:
Ik denk dat de auto's die daar rondrijden anders toch over een jaartje of wat op de sloop beland waren als ze niet voor de Cup gebruikt worden...
Beter een glorieuze dood op het circuit. Beter trots getooid in oorlogskleuren, met gillende banden je laatste bocht draaien dan een paar weken duf op de sloop staan en uiteindelijk in de pers belanden, vlak nadat nog iemand snel je tellerunit uit je lijf gerukt heeft... :nono:
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;34558 schreef : Ik denk dat de auto's die daar rondrijden anders toch over een jaartje of wat op de sloop beland waren als ze niet voor de Cup gebruikt worden...
Beter een glorieuze dood op het circuit. Beter trots getooid in oorlogskleuren, met gillende banden je laatste bocht draaien dan een paar weken duf op de sloop staan en uiteindelijk in de pers belanden, vlak nadat nog iemand snel je tellerunit uit je lijf gerukt heeft... :nono:
Jeroen, wat kun je het toch weer prachtig verwoorden :lol:
En toch..., als er geen zielige Volvo's staan weg te kwijnen op de sloop, waar moet ik mijn metertjes, draadjes, sensortjes en andere prullaria vandaan halen?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-