Beste kwaliteit fuseekogels?
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Zou het zelf in eerste instantie verder onderzoeken, stuurt de auto bijv ook erg zwaar vanuit stilstand?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;n417104 schreef : Zo snel een fuseekogel slijten is wel heel erg rap. Mogelijk wordt er een speling gevoeld in verticale richting, wat niet perse de fuseekogel hoeft te zijn, die speling kan bijv ook uit de topmount komen. Men is vaak gewend om bij keuringen naar het eerste/beste slijtdeel te kijken en die als schuldige aan te wijzen.
Zou het zelf in eerste instantie verder onderzoeken, stuurt de auto bijv ook erg zwaar vanuit stilstand?
Tja, een 360 zonder stuurbekrachtiging met 185/70 banden stuurt altijd zwaar, maar ik kan niet zeggen dat hij zwaarder stuurt. De topmountlagers waren ook nog in nette staat toen ik de veerpoten er zo'n jaar geleden onderuit had. Het rubber is wel aan het doorzakken, maar dat is helaas min of meer onvermijdelijk, en aan de andere kant zeker ook niet erger/slechter. Ik vermoed in ieder geval niet dat daar het euvel zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
En Volvo is ontstaan uit SKF, dus soort van origineel!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.