HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2018 11:18 #634944
door Erick Janssen (GAST)
HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Zoals de titel zegt ik krijg de remtrommel niet meer teruggeplaatst nadat er nieuwe remschoennen en handremkabels zijn gemonteerd, ik krijg de trommel wel er op maar dan draait de trommel niet die zit dan vast.
Links ging het wel goed maar rechts krijg ik het niet voor elkaar, alles is los: handremkabel en het zelfstel mechanisme.
Links ging het wel goed maar rechts krijg ik het niet voor elkaar, alles is los: handremkabel en het zelfstel mechanisme.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2018 12:26 #976483
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen
Opgelost, zelf stel mechanisne bleek toch de boosdoener te zijn kon 'm nog een tandje terug zetten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-08-2018 14:43 #976486
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen
Heb je de 'slijtrand' op de trommel weggeslepen? Dat kan (de)montage in de toekomst vergemakkelijken.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2018 15:46 #976487
:yesyes: Had ik ook gedaan.
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen
Lucluc;251390 schreef : Heb je de 'slijtrand' op de trommel weggeslepen? Dat kan (de)montage in de toekomst vergemakkelijken.
:yesyes: Had ik ook gedaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-08-2018 21:20 #976489
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen
had hetzelfde probleem:bleek dat de positie van het gat in de remschoen niet juist was,Dat zat dus 2mm verkeerd en dat verwacht je niet! duurde even voor ik daar achter was
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2018 21:24 #976490
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic HELP!!!!!! Remtrommel niet meer terug te plaatsen na vernieuwen remschoenen
Was dat dan een fout in de remschoen zelf Wim?
Gaat een dun stangetje door het gat met een cilpje en een veer die het op zo'n plek houdt.
Maar die is vrij flexibel, je kunt de schoen dan toch nog omhoog en omlaag duwen.
Gaat een dun stangetje door het gat met een cilpje en een veer die het op zo'n plek houdt.
Maar die is vrij flexibel, je kunt de schoen dan toch nog omhoog en omlaag duwen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2018 08:03 #976496
door V300 register
Zoiets heb ik ook ooot gehad, maar toen bleken er geloof ik overmaatse remvoeringen gebruikt te zijn of zo. Erik heeft me toen nog super goed geholpen de remmen van de achteras te vervangen en toen was het probleem verholpen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2018 11:59 #976499
door V300 register
waren brembo remschoenen bij op elkaar leggen van de oude en de nieuwe was dat te zien , was dat vierkante gat waar de handrem in aangrijpt.
Moderators: Mark Smeets