Stuur scheef na raken stoeprand
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-06-2016 23:12 #634017
door V300 register
Stuur scheef na raken stoeprand is gemaakt door V300 register
Vriend van mij had mijn 340 geleend, helaas in Brussel een stoeprand vol geraakt. Gevolg is een groot ei op de band en een scheef stuur (rechts staat zo'n 35% omhoog).
Heb nu de auto op de brug staan, maar zie niets kroms. Heb gemeten dat de voorwielen aan de voorkant bijna 1 cm uitspoor hebben.
Kan het zijn dat er in het stuurhuis een tandje verschoven is ?
Mijn kennis richt zich vol op DAF, aan deze stuurinrichting heb ik nog gesleuteld.
Heb nu de auto op de brug staan, maar zie niets kroms. Heb gemeten dat de voorwielen aan de voorkant bijna 1 cm uitspoor hebben.
Kan het zijn dat er in het stuurhuis een tandje verschoven is ?
Mijn kennis richt zich vol op DAF, aan deze stuurinrichting heb ik nog gesleuteld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-06-2016 21:56 #964069
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stuur scheef na raken stoeprand
nee ik denk dat het armpje aan de veerpoot (waar de stuurkogel in zit) krom gebogen is. Als je goed kijkt zul je hier wellicht aan de oppervlakte haarscheurtjes/gebarsten metaalhuid zien.
mijn advies; voorpoot VERVANGEN, gelijk topmounts en schokbrekers meenemen en daarna uitlijnen. Kosten verhalen op de veroorzaker...
mijn advies; voorpoot VERVANGEN, gelijk topmounts en schokbrekers meenemen en daarna uitlijnen. Kosten verhalen op de veroorzaker...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets