remmerij 340 diesel
- V300 register
- Verbannen
voor is een massieve schijf zijn er 300 series met geventileerd geleverd? en is dat plugg en play of? dat de schijf nieuw moet snap ik en de remklauw maar dat is het of?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Volgens mij is een 340 nooit geleverd met geventileerde remschijven, ik heb ze ten minste nog nooit voorbij zien komen. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet te maken is. Zelf zie ik echter de meerwaarde niet zo in voor een gewone straatauto met het vermogen wat een normale 300-serie produceert.
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;239752 schreef : Volgens mij is een 340 nooit geleverd met geventileerde remschijven, ik heb ze ten minste nog nooit voorbij zien komen. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet te maken is. Zelf zie ik echter de meerwaarde niet zo in voor een gewone straatauto met het vermogen wat een normale 300-serie produceert.
En dan heeft een diesel nog minder vermogen
Nee, geventileerde schijven zijn nooit geleverd voor een 300.
Als je betere remkracht wil, kun je wel geperforeerde schijven schijven met sport remblokken bestellen, zie hier.
De grootste verbetering zit natuurlijk in de remblokken, die gaatjes doen niet veel. Ik heb deze auto later ook 2 jaar in mijn bezit gehad en hij remt inderdaad super. 4 rokende banden bij een noodstop met gemak
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
En die BMW was een stuk sneller van stilstand naar 100 km/h dan andersom!
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
leonsteyns;239757 schreef : Heeft iemand ervaring met steel-flex remleidingen? ........
ik heb ze gemonteerd en merk zo geen verschil maar bij de APK geen commentaar meer over scheurtjes............