Spoorverbreders 340
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-09-2015 13:58 #633786
door V300 register
Spoorverbreders 340 is gemaakt door V300 register
Beste heren/dames,
Ik zoek voor mijn hobby auto ( 340 1.7DL ) een set spoorverbreders.
Zie momenteel alleen de bomen door het bos niet meer ivm Maten, naafmaten en steken. Ben inmiddels zo ver dat de steek 4x100 is... maar die spoorverbreders hebben weer 4x108 als maat? waarom?
Kan iemand hier een lichtje op schijnen voor mij? En heel stiekem hoop ik uiteraard op een linkje naar een setje:)
Dank dames en heren voor jullie hulp!
Ik zoek voor mijn hobby auto ( 340 1.7DL ) een set spoorverbreders.
Zie momenteel alleen de bomen door het bos niet meer ivm Maten, naafmaten en steken. Ben inmiddels zo ver dat de steek 4x100 is... maar die spoorverbreders hebben weer 4x108 als maat? waarom?
Kan iemand hier een lichtje op schijnen voor mij? En heel stiekem hoop ik uiteraard op een linkje naar een setje:)
Dank dames en heren voor jullie hulp!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 20:05 #958352
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Spoorverbreders 340
Soms hebben ze sleufgaten en dan is het een unifit voor 4x100/4x108
Probleem met spoorverbreders en lichtmetalen velgen is dat de draadeinden dan veel te kort worden om de moeren te monteren. Opties die je hebt zijn langere studs monteren(best wel wat werk), zgn adapters monteren, nadeel is dat ze minstens 20/25mm breed zijn maar je wielen zitten tenminste wel goed vast. 3e optie is een set velgen nemen met een lagere ET waarde, hierdoor komt het loopvlak ook verder naar buiten, zelfde effect ald spoorverbreders en een beetje dish staat best wel goed onder een 300
Probleem met spoorverbreders en lichtmetalen velgen is dat de draadeinden dan veel te kort worden om de moeren te monteren. Opties die je hebt zijn langere studs monteren(best wel wat werk), zgn adapters monteren, nadeel is dat ze minstens 20/25mm breed zijn maar je wielen zitten tenminste wel goed vast. 3e optie is een set velgen nemen met een lagere ET waarde, hierdoor komt het loopvlak ook verder naar buiten, zelfde effect ald spoorverbreders en een beetje dish staat best wel goed onder een 300
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-09-2015 20:34 #958354
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Spoorverbreders 340
Dank! Wat voor et waarde zou dan mooi/praktisch zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-09-2015 13:44 #958469
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Spoorverbreders 340
Moderators: Mark Smeets