340 Verlagen
- Caspar
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2014 14:08 #633082
door Caspar
340 Verlagen is gemaakt door Caspar
Voor woon - werk verkeer ben ik al een tijdje op zoek naar een knappe 340. De looks, de eenvoud, de Nederlandse roots van de wagen..vind het een vreselijk onderschatte auto, maar goed, dat is niet anders.
Nou kwam ik een tijdje geleden een 340 tegen die precies zo verlaagd was als ik van plan ben te gaan doen.
Omdat de auto verkocht lijkt te zijn (krijg geen contact met de verkoper helaas) ben ik op zoek naar een 340 en ben bezig om uit te zoeken wat ik nodig heb om hem te verlagen. Nou vroeg ik mij af of iemand de auto toevallig kent en weet hoe deze verlaagd is. Lijkt mij wat meer dan 40mm te zijn namelijk...
Oh, en als iemand nog een leuke 3deurs 340 weet hoor ik het graag!
Nou kwam ik een tijdje geleden een 340 tegen die precies zo verlaagd was als ik van plan ben te gaan doen.
Omdat de auto verkocht lijkt te zijn (krijg geen contact met de verkoper helaas) ben ik op zoek naar een 340 en ben bezig om uit te zoeken wat ik nodig heb om hem te verlagen. Nou vroeg ik mij af of iemand de auto toevallig kent en weet hoe deze verlaagd is. Lijkt mij wat meer dan 40mm te zijn namelijk...
Oh, en als iemand nog een leuke 3deurs 340 weet hoor ik het graag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2014 14:45 #941745
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 Verlagen
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=8351
andere veren plaatsen en verlagingsblokken op de achteras
andere veren plaatsen en verlagingsblokken op de achteras
- Caspar
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2014 14:52 #941746
door Caspar
Beantwoord door Caspar in topic 340 Verlagen
Super, dat ik dat topic gemist heb!
Toch iets meer dus dan 4 cm, ga ik voor de 5 mm veren en blokken, dank voor de reactie!!
Toch iets meer dus dan 4 cm, ga ik voor de 5 mm veren en blokken, dank voor de reactie!!
Moderators: Mark Smeets