Draagarm bussen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2013 16:31 #935121
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Draagarm bussen
Bij mijn weten zijn die schoteltjes nooit los verkrijgbaar geweest...........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2013 17:19 #935122
door V300 register
De kleine rubbers van de reactiestang hebben we al laten reproduceren.
De grotere van de 2 helaas nog niet. We moeten eerst nog een goed / nieuw voorbeeld vinden. Daarna kunnen we die ook eens laten maken.
Die schotels lijken me inderdaad ook een goed idee, maar helaas heb ik dar nog geen adressen voor. Maar gelukkig hebben we daar voorlopig nog een aardige voorraad gebruikte van.
IK begrijp dat de draagarm bussen nog niet zo gevraagd worden?
Als er nog ander rubberwerk gewenst wordt hoor ik het graag.
De grotere van de 2 helaas nog niet. We moeten eerst nog een goed / nieuw voorbeeld vinden. Daarna kunnen we die ook eens laten maken.
Die schotels lijken me inderdaad ook een goed idee, maar helaas heb ik dar nog geen adressen voor. Maar gelukkig hebben we daar voorlopig nog een aardige voorraad gebruikte van.
IK begrijp dat de draagarm bussen nog niet zo gevraagd worden?
Als er nog ander rubberwerk gewenst wordt hoor ik het graag.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2013 17:43 #935123
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Draagarm bussen
Een goed voorbeeld voor de reactiestangset zijn die van PU van Advanced Performance Parts / APP. Het is goed dat er nog veel schotels zijn!
Tja, rubberwerk. Misschien een alternatief voor de motor-ophangrubbers van de 360? Zou ook solide mogen.
Tja, rubberwerk. Misschien een alternatief voor de motor-ophangrubbers van de 360? Zou ook solide mogen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2013 18:19 #935124
door V300 register
Ik heb net gekeken bij APP voor de rubbers, maar hij heeft ze er niet meer tussen staan volgens mij.
Solid motorsteunen 360 laat ik op het moment een prototype van maken, maar ik verwacht ivm trillingen enkel geschikt voor de hardcore projecten. Eerste testresultaten verwacht ik over +\- een maand.
Solid motorsteunen 360 laat ik op het moment een prototype van maken, maar ik verwacht ivm trillingen enkel geschikt voor de hardcore projecten. Eerste testresultaten verwacht ik over +\- een maand.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2013 18:33 #935125
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Draagarm bussen
dat snap ik niet zo goed, de eerste 2-liters hadden ook motorsteunen van rubber.
Dat moet toch na te maken zijn?
Mijn 345 heeft rubberen motorsteunen, mijn 360 hydraulische. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil
Mijn 345 heeft rubberen motorsteunen, mijn 360 hydraulische. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2013 18:39 #935126
door V300 register
Complimenten voor het forumbeheer. Gedoe in de kiem smoren, prima.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2013 19:06 #935127
door V300 register
Is ook prima na te maken, maar in kleine oplage duur... En hoeveel 2L's rijden er nog rond? Veel verkopen zal je niet doen..
volvofiel;220901 schreef : dat snap ik niet zo goed, de eerste 2-liters hadden ook motorsteunen van rubber.
Is ook prima na te maken, maar in kleine oplage duur... En hoeveel 2L's rijden er nog rond? Veel verkopen zal je niet doen..
Moderators: Mark Smeets