Verlagen en bump stops
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-04-2013 19:38 #632625
door V300 register
Verlagen en bump stops is gemaakt door V300 register
Ik heb een tijdje geleden bij Dai in Engeland Spax schokbrekers en 75mm verlagingsveren gekocht. Maar nou ben ik er achter gekomen dat ik op de bump stops rij voor. Hebben daar meer mensen ervaring mee? Ik gebruik een afgezaagde monroe bump stop. De middelste op de foto hieronder. Zijn er nog andere (kortere) bump stops voor de v360? Of doe ik gewoon iets helemaal fout?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2013 20:50 #927383
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Verlagen en bump stops
Volgens mij houdt het bij alleen verlagingsveren niet op bij zo'n enorme verlaging.
Meestal doen mensen maar 40mm en dan hoor je mensen niet zo over de problemen met bumpstops.
Misschien zie je iets over het hoofd, zoals andere schokbrekers, coil-overs, o.i.d.?
Meestal doen mensen maar 40mm en dan hoor je mensen niet zo over de problemen met bumpstops.
Misschien zie je iets over het hoofd, zoals andere schokbrekers, coil-overs, o.i.d.?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2013 21:03 #927386
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Verlagen en bump stops
Weet je zeker dat je op de bumpstop rijd, heb je dat nagemeten?
Ik herken die klachten niet met 75mm verlaging, moet als het goed is nog net kunnen met std veerpoten.
Ik herken die klachten niet met 75mm verlaging, moet als het goed is nog net kunnen met std veerpoten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2013 08:54 #927408
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verlagen en bump stops
Moderators: Mark Smeets