Remontluchten met Eezibleed
- V300 register
- Verbannen
-
remontluchten met de gunson eezibleed
Beschrijving
REMONTLUCHTEN MET DE GUNSON EEZIBLEED NU ZELF EENVOUDIG TE DOEN!
Artikelcode: VI-4062
Voor gemakkelijk ontluchten door slechts een (1) persoon van remsysteem en koppeling.
Deze set heeft aansluithulpstukken voor o.m. BMW, British Leyland, Chrysler, Fiat, Ford, Mercedes, Mini Classic, Opel, Peugeot, Renault, Simca, Talbot, Volkswagen en vele andere Europese auto's.
Eezibleed is een automatisch hydraulisch remvloeistof en koppelingsvloeistof ontluchtsysteem. Het gebruikt nieuwe rem of koppelingsvloeistof om onder druk de oude vloeistof in het systeem te verversen door de nieuwe. Geschikt voor remontluchten door een (1) man. Eezibleed gebruikt de luchtdruk van het reservewiel bij het remontluchten, maximaal 20 psi = 1,38 bar. Een luchtdichte afsluiting van het reservoir zorgt voor snel vloeistof verversen, probleemloos uit te voeren door een persoon en zonder verontreinigingen.
De Eezibleed set bestaat uit een speciaal drukreservoir voor de nieuwe vloeistof, een slang met deksel dat past op het remvloeistofreservoir van de auto en een luchtslang met aansluiting op de nippel van de autoband.
Als beide slangen goed zijn aangesloten, bedient u na elkaar de afzonderlijke remontluchtingsnippels totdat schone remvloeistof zichtbaar wordt. Houdt in de gaten dat er telkens voldoende nieuwe remvloeistof in het Eezibleed reservoir aanwezig is.
Eezibleed kan ook succesvol gebruikt worden op remsystemen met dubbele hoofdremcilinders zonder sensoren, op dubbele hoofdremreservoirs, op hulprembekrachtigers en op vacuum rembekrachtigers.
OPTIE:
EEZIBLEED MULTIDEKSEL VOOR BOVEN BESCHREVEN REMONLTLUCHTSET VI-4062
Artikelcode: VI-77042
Past vrijwel universeel op vulopeningen tot ? 80 mm
van remvloeistof reservoirs via een uniek klemsysteem
PRIJZEN:
REMONTLUCHTER EEZIBLEED, VI-406, EURO 29,95, INCL. BTW, AF GELDERMALSEN
EEZIBLLED MULTIDEKSEL, VI-77042, EURO 17,95 INCL. BTW, AF GELDERMALSEN
SHOWROOM/AFHALEN
U kunt dit systeem en vele andere gereedschappen, materialen en machines bekijken in onze showroom. Wij zijn geopend op dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 - 15.00 uur. U kunt bij ons pinnen!
POSTORDERSERVICE
Verzenden doen wij na vooruitbetaling. Wanneer u dit systeem via onze website bestelt dan vindt u direct de verzendkosten en alle benodigde informatie voor de betaling.
Kijkt u ook bij onze andere advertenties voor nog veel meer gereedschappen, materialen en machines voor de professional en de hobbyist.
Vocor International BV
Poppenbouwing 25a,
4191 NZ Geldermalsen (direct aan de A15 en de A2 in het centrum van Nederland)
Telefoon 0345 574138
En dat leek me wel wat, een apparaatje om gemakkelijk remvloeistof te vervangen. Maar zou het ook wat zijn (gezien de lage prijs)? Heeft iemand ervaring met zo'n ding?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De GLE kan het gebruiken in het voorjaar

(met nieuwe remslangen, en ik denk ook in elk geval een deel nieuwe leidingen)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

anyways, beter dan pompen. Wat ik wel gemerkt heb is dat systemen die al lang niet ververst zijn soms niet lekker beginnen door te lopen met alleen die ene bar druk op het reservoir. Dan moet je alsnog even op het pedaal trappen om de aftap nippel goed te laten flowen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;209632 schreef : Ik heb een slangetje met fietsband-ventiel. Goedkoper en net zo goed zelf te doen.
Zo ben ik het ook van plan te gaan doen. Ik wil de complete remvloeistof vervangen omdat ik geen idee heb hoelang het er al inzit. Ik heb via via op internet een schema kunnen downloaden van ik geloof een Citroen Traction.
Dit ben ik van plan:
Materiaal: doorzichtig slangetje van 40/50 cm met aan het eind een fietsbandventiel, glazen potje erbij om de oude vloeistof in op te vangen.
Volgorde: RA LA RV LV
Sleutel op de nippel, slangetje eroverheen zetten, nieuw remvloeistof in het reservoir gieten, nippel kwartslag losdraaien, paar keer pompen (als ik begin met RA zal ik ook nog een deel remvloeistof uit het reservoir eruit moeten pompen toch? Dus hier zal ik vaker moeten pompen volgens mijn logica) totdat er nieuw helder vloeistof uit komt zonder belletjes (te zien door het doorzichtige slangetje). Nippel dichtdraaien, aansluiten op LA en weer hetzelfde doen. Het zal nu dus in principe korter moeten duren omdat hij 1) dichterbij het reservoir zit en 2) er in het reservoir alleen nog maar nieuwe remvloeistof zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.