rem onderdelen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-05-2008 21:37 #627451
door V300 register
rem onderdelen is gemaakt door V300 register
Beste 300 bezitters/liefhebbers.
Afgelopen 2e pinksterdag weer genoten van de rit in Liempde met de 300club.
maar op de terugweg merkte ik al iets aan m'n rempedaal, minder remkracht.
De volgende dag zakte bij het remmen m'n pedaal tot op de bodem weg. Na kontrole bleek mijn hoofdremcilinder defect te zijn. :S:SRepareren dus..
NIET dus. Geen losse cupjes meer te krijgen en de twee remrevisiebedrijven die ik kon zijn er mee gestopt.
Dan maar een reparatieset. Het antwoord was dat er heel moeilijk was aan te komen en als er een gevonden kon worden kwam deze op ? 85,= meneer.
Dan maar een nieuwe, die kon besteld worden ? 100,= .
Waarom dit bericht? het wordt steeds lastiger om aan bepaalde onderdelen te komen, dus als de kans hebt om aan zulke onderdelen te komen of je weet iemand of een bedrijf dat bepaalde onderdelen nog heeft, KOPEN .
Ik heb het nu zelf ondervonden....
Afgelopen 2e pinksterdag weer genoten van de rit in Liempde met de 300club.
maar op de terugweg merkte ik al iets aan m'n rempedaal, minder remkracht.
De volgende dag zakte bij het remmen m'n pedaal tot op de bodem weg. Na kontrole bleek mijn hoofdremcilinder defect te zijn. :S:SRepareren dus..
NIET dus. Geen losse cupjes meer te krijgen en de twee remrevisiebedrijven die ik kon zijn er mee gestopt.
Dan maar een reparatieset. Het antwoord was dat er heel moeilijk was aan te komen en als er een gevonden kon worden kwam deze op ? 85,= meneer.
Dan maar een nieuwe, die kon besteld worden ? 100,= .
Waarom dit bericht? het wordt steeds lastiger om aan bepaalde onderdelen te komen, dus als de kans hebt om aan zulke onderdelen te komen of je weet iemand of een bedrijf dat bepaalde onderdelen nog heeft, KOPEN .
Ik heb het nu zelf ondervonden....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-05-2008 21:49 #710902
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic rem onderdelen
Bij
www.autopartsonline.nl
kost een nieuwe hoofdremcilinder incl. verzendkosten en btw ?77.52.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-05-2008 16:15 #711058
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic rem onderdelen
Hoi Leo,
de hoofdremcilinder is vanaf een bepaald chassisnummer (begin jaren 80) nooit bedoeld geweest voor revisie.
bij defecten moest deze dus ook al in de jaren 80 gewoon vervangen worden door een nieuwe...
de hoofdremcilinder is vanaf een bepaald chassisnummer (begin jaren 80) nooit bedoeld geweest voor revisie.
bij defecten moest deze dus ook al in de jaren 80 gewoon vervangen worden door een nieuwe...
Moderators: Mark Smeets