Hulp gevraagd montage remschijven blokken
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2005 19:36 #624912
door V300 register
Hulp gevraagd montage remschijven blokken is gemaakt door V300 register
Hallo,
Ik heb te horen gekregen bij de volvo dealer dat mijn remschijven en remblokken aan het einde zijn. Verder zijn er nog wat vloeistoffen die bijgevult dienen te worden maar dat kan ik makkelijk zelf.
Ik vroeg mij af of er iemand is binnen de club die in de omgeving van Leiden woont en mij kan helpen met het monteren van nieuwe remschijven en blokken. Dit is nu even het belangrijkste. Ook is het zo dat mijn uitlaat niet helemaal gas dicht is. Misschien kan eventueel tijdens de montage van blokken + schijven ook hierna worden gekeken.
Al vast hartelijk bedankt voor jullie reacties, laat het me even weten als je zin hebt om met mij een keertje een avond te klussen.
Groeten Noe
P.S. Het gaat om een volvo 340 1.4
Ik heb te horen gekregen bij de volvo dealer dat mijn remschijven en remblokken aan het einde zijn. Verder zijn er nog wat vloeistoffen die bijgevult dienen te worden maar dat kan ik makkelijk zelf.
Ik vroeg mij af of er iemand is binnen de club die in de omgeving van Leiden woont en mij kan helpen met het monteren van nieuwe remschijven en blokken. Dit is nu even het belangrijkste. Ook is het zo dat mijn uitlaat niet helemaal gas dicht is. Misschien kan eventueel tijdens de montage van blokken + schijven ook hierna worden gekeken.
Al vast hartelijk bedankt voor jullie reacties, laat het me even weten als je zin hebt om met mij een keertje een avond te klussen.
Groeten Noe
P.S. Het gaat om een volvo 340 1.4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2005 21:19 #647025
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hulp gevraagd montage remschijven blokken
als Roosendaal qualificeert voor 'in de omgeving van leiden' .. mail maar.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-06-2005 16:51 #647026
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hulp gevraagd montage remschijven blokken
Zijn er nog mensen die dichter in de buurt wonen dan Roosendaal???
Ik wil erg graag mijn remschijven en blokken vervangen. Wie kan mij daarmee helpen?????
Al vast hartelijk bedankt!!!
Ik wil erg graag mijn remschijven en blokken vervangen. Wie kan mij daarmee helpen?????
Al vast hartelijk bedankt!!!
- van Strik
- Nieuw lid
Minder
Meer
30-06-2005 12:31 #647027
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Hulp gevraagd montage remschijven blokken
Als je belangstelling hebt, je bent welkom op zondag in Lelystad. We knutselen dan wel aan meer auto's: Citroens en 7-serie Volvo's meestal.
Mochten er problemen optreden, we beschikken over een complete set garagehandboeken voor de 3-serie.
Mochten er problemen optreden, we beschikken over een complete set garagehandboeken voor de 3-serie.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-07-2005 13:57 #647028
door V300 register
Hartelijk bedankt voor het aanbod.
Het is nu zo dat ik inmiddels de set blokken en schijven binnen heb. En ze worden a.s dindsdag gemonteerd door een garagebedrijf bij mij in de buurt.
Dit heb ik maar even door een garage bedrijf laten doen, omdat ik dan weet dat ik het in iedergeval voor elkaar heb voordat ik op vakantie naar friesland ga. (ik wil namelijk veilig rijden).
Dus allen bedankt voor julie aanbod. En een fijne vakantie!
Groeten Noe
Het is nu zo dat ik inmiddels de set blokken en schijven binnen heb. En ze worden a.s dindsdag gemonteerd door een garagebedrijf bij mij in de buurt.
Dit heb ik maar even door een garage bedrijf laten doen, omdat ik dan weet dat ik het in iedergeval voor elkaar heb voordat ik op vakantie naar friesland ga. (ik wil namelijk veilig rijden).
Dus allen bedankt voor julie aanbod. En een fijne vakantie!
Groeten Noe
- van Strik
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-07-2005 15:00 #647029
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Hulp gevraagd montage remschijven blokken
OK, veel plezier op je vakantie. Eigenlijk was onze sleuteldag zondag ook al druk genoeg, met oliewissels bij twee 740 diesels (twee keer motor, 1 keer bak), montage van het deksel van een brandstofpomp en demontage van een andere, waterpomp van een Toyota en nog wat ander klein spul...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-07-2005 13:34 #647030
door V300 register
De nieuwe schijven en blokken functioneren goed!
Wel even wennen aan het begin inremmen enzo, maar ze gaan steeds beter.
Het heeft wat geld gekost. Maar dan is mijn 340 ook wel weer goed voor de apk enzo hoop ik.
Grt Noe
Wel even wennen aan het begin inremmen enzo, maar ze gaan steeds beter.
Het heeft wat geld gekost. Maar dan is mijn 340 ook wel weer goed voor de apk enzo hoop ik.
Grt Noe
Moderators: Mark Smeets