Tip Nieuwe bandjes
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2004 15:57 #624555
door V300 register
Tip Nieuwe bandjes is gemaakt door V300 register
Mijn 460 heeft nieuwe banden gekregen : Toyo Proxes T-1S 195/50 R15.
Toen ik ermee ging rijden viel me gelijk op dat de hele auto een heel stuk rustiger en stiller was, oftewel de vorige banden waren nogal luidruchtig (dat waren de banden die standaard op de velgen lagen, was een aanbieding).
Vervolgens heb ik de wielen maar eens op mn 360 gelegd (heb ik daar tijd voor?), terwijl daar normaal een vrij nieuwe Michelin opligt, en ook hier een behoorlijk verschil in geluid.
Bovendien veel grip, ook bij nat weer, sneeuw heb ik nog niet kunnen proberen.
In mijn maat (195 breed, 50 hoog en 15 inch) kostten ze 75 euri per stuk, voor een 14 inch in die breedte (past!) of 185 zal het wel wat goedkoper zijn. Aanrader!
Toen ik ermee ging rijden viel me gelijk op dat de hele auto een heel stuk rustiger en stiller was, oftewel de vorige banden waren nogal luidruchtig (dat waren de banden die standaard op de velgen lagen, was een aanbieding).
Vervolgens heb ik de wielen maar eens op mn 360 gelegd (heb ik daar tijd voor?), terwijl daar normaal een vrij nieuwe Michelin opligt, en ook hier een behoorlijk verschil in geluid.
Bovendien veel grip, ook bij nat weer, sneeuw heb ik nog niet kunnen proberen.
In mijn maat (195 breed, 50 hoog en 15 inch) kostten ze 75 euri per stuk, voor een 14 inch in die breedte (past!) of 185 zal het wel wat goedkoper zijn. Aanrader!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2004 16:03 #637747
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tip Nieuwe bandjes
Hey Luc, liepen ze niet aan op de 360 met 195 breed?? Heb je de maximale sturuitslag gemaakt met ze? Ik wil namelijk dezelfde maat gaan monteren onder 340 ;-)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets