Bonkende geluiden achtervering
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-03-2004 20:01 #624528
door V300 register
Bonkende geluiden achtervering is gemaakt door V300 register
Ik ben vanavond bezig geweest om de oude 14" velgen van de circuitdag 360 te vervangen met wat breder 15" lichtmetaal, en heb achteraf wat problemen gekregen. Het is nu te donker om er nog naar te kunnen kijken dus vraag ik het maar even hier.
Bij het opkrikken van de linkerachterkant hoorde ik een kleine knal bij de krik vandaan komen. Ik vermoed dat de krikop de een of andere manier een bladveer heeft meegepakt die vervolgens weer losschoot. Nu hoorde ik bij een testritje steeds weer knal-achtige geluiden bij die veer vandaan komen en vraag ik me af wat er aan de hand is.
De velgen komen onder een honda civic vandaan en lopen verder niet aan, breedte is 195 geloof ik, voorop heb ik spoorverbreders gebruikt voor wat extra speling.
Wie heeft er een idee waar ik naar moet zoeken?
Bij het opkrikken van de linkerachterkant hoorde ik een kleine knal bij de krik vandaan komen. Ik vermoed dat de krikop de een of andere manier een bladveer heeft meegepakt die vervolgens weer losschoot. Nu hoorde ik bij een testritje steeds weer knal-achtige geluiden bij die veer vandaan komen en vraag ik me af wat er aan de hand is.
De velgen komen onder een honda civic vandaan en lopen verder niet aan, breedte is 195 geloof ik, voorop heb ik spoorverbreders gebruikt voor wat extra speling.
Wie heeft er een idee waar ik naar moet zoeken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-03-2004 20:40 #637780
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bonkende geluiden achtervering
Misschien is er een rubber van de uitlaat beschadigd en hangt de uitlaat op de achteras. Dat was bij mij het geval bij bonkende geluiden bij de achetras.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2004 00:30 #637781
door V300 register
Okee, probleem opgelost..het steunpunt voor de krik is wat verzwakt geraakt door roest e.d. en was tegen de bladveer aan gebogen. Heb het even teruggebogen en het probleem was verholpen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2004 09:15 #637782
door V300 register
Het klinkt mij ook bekend in de oren, letterlijk,
Bij het sturend achteruit uitparkeren bonkt hij bij mij ook, net alsof de uitlaat tegen de bodem op klapt (Ta Ta Ta Ta Ta) dat had mijn vorige 300 ook, heb geen flauw idee waar het vandaan komt, op de brug lijkt alles koek en ei
Bij het sturend achteruit uitparkeren bonkt hij bij mij ook, net alsof de uitlaat tegen de bodem op klapt (Ta Ta Ta Ta Ta) dat had mijn vorige 300 ook, heb geen flauw idee waar het vandaan komt, op de brug lijkt alles koek en ei
Moderators: Mark Smeets