vraag via email; eindreductie 2L versies
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-10-2012 10:35 #632322
door V300 register
vraag via email; eindreductie 2L versies is gemaakt door V300 register
Niet mijn specialiteit dus ik drop de vraag hier even. Antwoorden zal ik doorsturen.
> Hallo
> ?
> I want help to know which Volvo 343 model had the finaldrive 4:82 (53:11)
> The final drive is classified in homologering f?r Volvo 343 5817 1981
> If it,s posible to buy it, perhaps where.
> I have an 343 appendix K.
> G?ran Tyrbj?rn
> Sweden
> Hallo
> ?
> I want help to know which Volvo 343 model had the finaldrive 4:82 (53:11)
> The final drive is classified in homologering f?r Volvo 343 5817 1981
> If it,s posible to buy it, perhaps where.
> I have an 343 appendix K.
> G?ran Tyrbj?rn
> Sweden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-10-2012 11:52 #916599
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vraag via email; eindreductie 2L versies
4.82:1? I know 3.82:1 is on my 340GL 5 speed MY 1983 (actually 3.818:1)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
- Berichten: 111
15-10-2012 15:40 #916608
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic vraag via email; eindreductie 2L versies
www.v3c.nl/downloads/download.php?bestan...01979%20-%2019--.pdf
Staat de B19 ook bij, ik ben geen 2 liter kenner maar wie weet staat hier het antwoord tussen.
EDIT: deze link in het ledenmenu; TP35180-1 - Versnellingsbak M45R+M47R 340+360 1978 - 19--.pdf is helaas 'dood' , zou jij dat misschien kunnen herstellen Wouter?
Staat de B19 ook bij, ik ben geen 2 liter kenner maar wie weet staat hier het antwoord tussen.
EDIT: deze link in het ledenmenu; TP35180-1 - Versnellingsbak M45R+M47R 340+360 1978 - 19--.pdf is helaas 'dood' , zou jij dat misschien kunnen herstellen Wouter?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-10-2012 17:11 #916610
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vraag via email; eindreductie 2L versies
b200k heeft toch de langste overbrenging? maar volgens mij was dat geen 4.82:1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-10-2012 14:36 #916754
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vraag via email; eindreductie 2L versies
Zwaartse is inderdaad de GLS B200K= 3.25:1
Dan de B19 GLS die is 3.31:1
Dan heb je de one size fits all B200E/EA/F/ B172(vanaf 88 oid) +- 3.65:1
De 1.4 heeft volgens mij een 3.7/8:1
lichtere/kortere eindoverbrenging heb je alleen bij een hele zeldzame 4-bak uitvoering.
Deze vraag is volgens mij wel al in eerdere draadje (van mijzelf?) aan bod gekomen. Zoekfunctie helpt vast.
Dan de B19 GLS die is 3.31:1
Dan heb je de one size fits all B200E/EA/F/ B172(vanaf 88 oid) +- 3.65:1
De 1.4 heeft volgens mij een 3.7/8:1
lichtere/kortere eindoverbrenging heb je alleen bij een hele zeldzame 4-bak uitvoering.
Deze vraag is volgens mij wel al in eerdere draadje (van mijzelf?) aan bod gekomen. Zoekfunctie helpt vast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-10-2012 21:26 #916777
door V300 register
het gaat ook over een DLS/GLS uit 1980. Toen waren er nog geen 5-bakken verkrijgbaar
Beantwoord door V300 register in topic vraag via email; eindreductie 2L versies
Ruben;206819 schreef : lichtere/kortere eindoverbrenging heb je alleen bij een hele zeldzame 4-bak uitvoering.
het gaat ook over een DLS/GLS uit 1980. Toen waren er nog geen 5-bakken verkrijgbaar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
- Berichten: 4
17-10-2012 21:47 #916778
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic vraag via email; eindreductie 2L versies
ja maar daar zit ook nog weer verschil tussen Wouter. Mijn 343 GLS (04-1981) maakte meer toeren dan de 343 DLS (8-1982).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets