Inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-04-2009 20:25 #768212
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs
owwww ok, nooit geweten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-04-2009 23:25 #775369
door V300 register
:no: Nee dus... Bij mij in ieder geval net niet! Ik ben nog steeds aan het puzzelen hoe en waarnaartoe ik het remvloeistof reservoir kan verplaatsen om de solex-kit passend te krijgen. De enige oplossing is om het reservoir los van de hoofdremcilinder te gaan plaatsen en nieuwe aansluitingen op reservoir en cilinder te maken (als iemand dat kan houd ik me aanbevolen...). Verbinding tussen reservoir en hoofdremcilinder kan met de juiste slangen, hierop komt geen druk te staan, dus..........
Beantwoord door V300 register in topic Inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs
AvdAkker;97423 schreef : originele r-sport kits passen toch ook?
volgens mij kom je door die kanteling juist heel gunstig uit met je hoofdremcylinder bij het gebruik van die spruitstukken
:no: Nee dus... Bij mij in ieder geval net niet! Ik ben nog steeds aan het puzzelen hoe en waarnaartoe ik het remvloeistof reservoir kan verplaatsen om de solex-kit passend te krijgen. De enige oplossing is om het reservoir los van de hoofdremcilinder te gaan plaatsen en nieuwe aansluitingen op reservoir en cilinder te maken (als iemand dat kan houd ik me aanbevolen...). Verbinding tussen reservoir en hoofdremcilinder kan met de juiste slangen, hierop komt geen druk te staan, dus..........
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-04-2009 23:30 #775373
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs
hoeveel ruimte kom je tekort?, ligt de hoofdremcylinder zelf wel volledig vrij van de teurs?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-04-2009 08:32 #775385
door V300 register
In het originele kitje zit dus een hoog opstaand verticaal reservoir.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-04-2009 10:20 #775392
door V300 register
Hoofdremcilinder:
Het geheel:
www.carbuildersolutions.co.uk/ , daar kun je veel universele parts vanaf halen. Voor het potje enzo...
Wat betreft de carburateurs:
Het pasvlak van de Weber DCOE, dellorto DHLA en de Solex ADDHE zijn identiek, en passen dus allemaal op het spruitstuk. Vandaar dat ze deze spruitstukken ook meestal DCOE spruitstukken noemen.
Als je nog geen carbs gekocht hebt:
- Webers staat bekend als de makkelijkst af te stellen carb.
- Dellorto staat bekend als de best afstelbare carb (maar heeft veel meer instel mogelijkheden, dus moeilijker).
- Solex staat bekend als het lastige broertje, waar moeilijk onderdelen voor te krijgen zijn. En ook lastig af te stellen
Het geheel:
www.carbuildersolutions.co.uk/ , daar kun je veel universele parts vanaf halen. Voor het potje enzo...
Wat betreft de carburateurs:
Het pasvlak van de Weber DCOE, dellorto DHLA en de Solex ADDHE zijn identiek, en passen dus allemaal op het spruitstuk. Vandaar dat ze deze spruitstukken ook meestal DCOE spruitstukken noemen.
Als je nog geen carbs gekocht hebt:
- Webers staat bekend als de makkelijkst af te stellen carb.
- Dellorto staat bekend als de best afstelbare carb (maar heeft veel meer instel mogelijkheden, dus moeilijker).
- Solex staat bekend als het lastige broertje, waar moeilijk onderdelen voor te krijgen zijn. En ook lastig af te stellen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-05-2009 00:07 #777257
door V300 register
Nou is mijn Engels meer dan gemiddeld...... Waar vind jij de benodigde spullen voor het potje en zo?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-05-2009 06:19 #777261
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs
Ik gok hier:
www.cbsonline.co.uk/reservoirs-45-c.asp
www.cbsonline.co.uk/reservoirs-45-c.asp
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-12-2011 23:16 #893083
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs
Oplossing van Chris K. is best wel mooi. Twee aparte potjes naast het verwarmingsventilatorhuis.
Moderators: Mark Smeets