Acceleratie 360
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-03-2007 11:56 #660786
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Acceleratie 360
Dank voor de positieve reacties. Ik vond het ook lang niet tegenvallen. Wel eerder 11 sec enz. geklokt met de telefoon in de hand, maar dat schakelt nou niet direct lekker.
En Bart, ik begrijp je standpunt. Maar eigenlijk kan je dan die disclaimer wat mij betreft boven de hele rubriek motortuning zetten. Ik kan me iets herinneren over 2,3 liters op 2liter kentekens??
Ik wil niet zeuren verder, vind het knap werk van iedereen! Bovendien denk ik dat zo iemand voorzichtiger rijdt dan de gemiddelde golf pettemans.
En zo hard reed ik ook weer niet . Het was natuurlijk wel bij de oprit naar de snelweg. En Duitsland is nu eenmaal niet om de hoek voor m'n studentenbudget.
Ps. Een disclaimer is wel passend voor een Volvo club, houdt het imago in stand . Ik betrap mezelf laatste tijd ook vaak op bewonderende blikken richting mooie oldtimer Volvo's! Eigenlijk wel mooier dan een nette auto als een 360 opvoeren en afraggen.
En Bart, ik begrijp je standpunt. Maar eigenlijk kan je dan die disclaimer wat mij betreft boven de hele rubriek motortuning zetten. Ik kan me iets herinneren over 2,3 liters op 2liter kentekens??
Ik wil niet zeuren verder, vind het knap werk van iedereen! Bovendien denk ik dat zo iemand voorzichtiger rijdt dan de gemiddelde golf pettemans.
En zo hard reed ik ook weer niet . Het was natuurlijk wel bij de oprit naar de snelweg. En Duitsland is nu eenmaal niet om de hoek voor m'n studentenbudget.
Ps. Een disclaimer is wel passend voor een Volvo club, houdt het imago in stand . Ik betrap mezelf laatste tijd ook vaak op bewonderende blikken richting mooie oldtimer Volvo's! Eigenlijk wel mooier dan een nette auto als een 360 opvoeren en afraggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2007 00:29 #660975
door V300 register
Disclaimer lijkt me echt onzin. Je gaat je doel voorbij denk ik. Je gaat een speciale "hoek" inrichten voor al het "illegaals".. :rolleyes:
Rappe 360 inderdaad! Valt me niet tegen.
Rappe 360 inderdaad! Valt me niet tegen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-03-2007 14:56 #661080
door V300 register
Hoho, ik hoef geen disclaimer hoor. En het hoekje tuning bevalt mij prima zoals het is. Overtredingen en al :rolleyes:
Het is wel jammer dat de 360 rot is aan de rechter wielkast achter. Hopelijk kan ik hier iets aan doen, of laten doen.
Het is wel jammer dat de 360 rot is aan de rechter wielkast achter. Hopelijk kan ik hier iets aan doen, of laten doen.
Moderators: Mark Smeets