distributie 360 hulp gezocht
- V300 register
- Verbannen
-
Maar weet niet hoe dit moet en of er nog speciale gereedschap voor nodig is?
Ik wil alles zelf kunnen doen aan de auto
Ook is de krukas olie keerring lek maar kan er niet bij de distributie zit in de weg
De spullen daar voor ga ik van daag halen of bestellen
Is er iemand die kan en wil helpen
Groeten mark
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Handleiding staat hier:
doorklikken voor deel 2.
Zie je meteen dat het ook zonder poelietegenhouder kan

Succes!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Wat is het bouwjaar van de auto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
deze tool heb je dan nodig:
www.estateservices.nl/tegenhouder-distri...-b200-230-volvo.html
soms komt er eentje voorbij op Marktplaats, daar heb ik de mijne voor 15 euro gekocht. Echt een super handige tool, bij het blokkeren van het vliegwiel d.m.v. een pen/schroevendraaier heb je toch kans op schade
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
powerflux;241021 schreef : .......de auto in een versnelling zetten (de 4)...../QUOTE]
Beter in de 1 meer weerstand door hogere tandverhouding
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;241058 schreef :
powerflux;241021 schreef : .......de auto in een versnelling zetten (de 4)...../QUOTE]
Beter in de 1 meer weerstand door hogere tandverhouding
Volgens mij toch beter in een hogere versnelling hoor. Als je in de 1e versnelling aan de krukas gaat draaien krijg je de auto makkelijker vooruit ''gerateld'' dan in een hogere versnelling, omdat de krukas vaker rond moet om de achterwielen een toer rond te laten gaan. In de 1e versnelling zul je de auto dus ook eerder door de handrem heen trekken.
Ik vraag me echter af of dat effect echt aanwezig zal zijn. Die handrem is gemaakt om een auto van 1200kg op een helling tegen te houden. Dan zul je toch hard aan de bout van de krukaspoullie moeten trekken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.