Rammellen op hoge snelheid
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2006 18:23 #624047
door V300 register
Rammellen op hoge snelheid is gemaakt door V300 register
zaterdag de 360 getest
hy loopt trouwens 200 op de klok
tussen de 165 en 175 begon hy te rammellen
maar by 180 was het weer weg
het kwam van achter
t leek wel een schokbreker ofzo
dus ik die bekeken en er zit volgens my iets niet goed
met de linker schok breker
zie foto
of is dit normaal en kan het hier door komen?
hy loopt trouwens 200 op de klok
tussen de 165 en 175 begon hy te rammellen
maar by 180 was het weer weg
het kwam van achter
t leek wel een schokbreker ofzo
dus ik die bekeken en er zit volgens my iets niet goed
met de linker schok breker
zie foto
of is dit normaal en kan het hier door komen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2006 18:40 #636346
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
Dit is de hoes of het beschermend platic aan de bovenzijde van de veer. Moet het vuil e.d. op afstand houden. Is vaker stuk maar geen probleem. Een vering is kapot als hij aan de onderzijde lekt. En dit kan nagenoeg geen rammel geven.
Met deze snelheid is er natuurlijk kans op enig gerammel. Geen 175 rijden zou ik zeggen. Maar, ik ken het gevoel van de 2 liter op deze snelheid, je moet het eens hebben gedaan.
Met deze snelheid is er natuurlijk kans op enig gerammel. Geen 175 rijden zou ik zeggen. Maar, ik ken het gevoel van de 2 liter op deze snelheid, je moet het eens hebben gedaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2006 18:46 #636347
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2006 20:08 #636348
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
met 2.0 is een 3.0 natuurlijk moeilijk bij te houden. 1000 cc verschil....
Voelde je ook vanuit je stoel of van achter trilling?
Voelde je ook vanuit je stoel of van achter trilling?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2006 20:31 #636349
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
van achteren het trilde niet
t rammelde meer iets wat aanliep leek wel
t rammelde meer iets wat aanliep leek wel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2006 22:10 #636350
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
Dan zijn het in ieder geval niet de wielen.
Maar ik moet antwoord wel schuldig blijven nu.
Maar ik moet antwoord wel schuldig blijven nu.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2006 23:31 #636351
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Rammellen op hoge snelheid
Controleer de uitlaat eens. Die wil nog wel eens ergens tegenaan gaan rammelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-04-2006 13:26 #636352
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
laat je banden eens balanceren.. moet bij mij ook nodig gebeuren..
trilt bij mij mijn hele dashbord eruit tussen de 140 en de 160
en op ongebalanceerde slicks had hij dit tussen de 90 en de 130 km/u
trilt bij mij mijn hele dashbord eruit tussen de 140 en de 160
en op ongebalanceerde slicks had hij dit tussen de 90 en de 130 km/u
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-04-2006 14:28 #636353
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammellen op hoge snelheid
En kijk je stuurhuis meteen ook goed na. Bij de snelheden die je noemt gaat er natuurlijk al snel iets rammelen..ik let er persoonlijk niet meer zo op, maar het zijn meestal de wielen. Afgelopen week op het circuit was mn stuurhuis aan 1 kant een beetje losgetrild..das natuurlijk wel wat gevaarlijker.
Iig even checken of je wielen nog in balans zijn en of je geen speling op de stuurkogels hebt.
Iig even checken of je wielen nog in balans zijn en of je geen speling op de stuurkogels hebt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets