Bokken bij warme motor
- V300 register
- Verbannen
Als de stationairsproeier onder het rijden verstopt geraakt, zou je bij 70 km/u toch geen (zware) problemen mogen ondervinden? Opnieuw starten zou dan ook moeilijk moeten zijn.trenning;233490 schreef : Toch zal het in de carburateur zitten, heb exact hetzelfde probleem gehad, de makkelijkste remedie die ik er voor had: stationair sproeier eruit draaien en in dat gat met perslucht spuiten (even oppassen met benzine douche aan de bovenzijde!).
Waarschijnlijk verstopt af en toe een luchtkanaal wat de narigheid veroorzaakt.
Het is dus enkel bij warme motor dat het probleem optreedt, de snelheid waarmee je rijdt heeft weinig invloed? Is het een renix? Deze al gecontroleerd?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Het is trouwens niet alleen bij een warme motor gebeurd, een paar keer toen ik hier thuis weg reed met een koude motor gebeurde het ook. Als hij begint te bokken, kan ik er in het begin maximaal 70 km/u mee rijden, maar hoe langer ik door rijd, hoe lager dat wordt, totdat er helemaal niet meer mee te rijden is.
- k den Besten
- Premium lid
Bij DAF zijn ook wel eens de brandstofleidingen bij de tank poreus, maar dat zal het niet zijn.
Vervelend probleem, succes
- V300 register
- Verbannen
- k den Besten
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen