Oliefilter
- V300 register
- Verbannen
en dit ding heel gauw terugbrengen.
in principe heb je een "goed" filter meegekregen want de schroefdraad en de maat van de afdichting zijn passend. Voor de rest klopt er niks van maar daar hebben de verkopers van de automaterialen geen last van
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wouter;213371 schreef : Mann W917/1
in principe heb je een "goed" filter meegekregen want de schroefdraad en de maat van de afdichting zijn passend. Voor de rest klopt er niks van maar daar hebben de verkopers van de automaterialen geen last van
Ik denk dat de meeste mensen denken 'er staat Bosch op, dus dan zal het wel goed zijn'.
- V300 register
- Verbannen
Wouter;213371 schreef : Mann W917/1
W?t klopt er dan niet van? Als het ding past en het filtert, dan is het toch goed? Of ben ik nu gek?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
daarnaast de filtercapaciteit, bij korte intervallen valt het mee maar zo'n ding koekt nu eenmaal vrij snel vol en ook dat gaat ten koste van de olietoevoer
- V300 register
- Verbannen
Die filtercapaciteit kan me niet zo interesseren met ongeveer 2000km/jaar, maar die terugslagklep is toch wel een echte aanrader dan.
Ik zal morgen eens gaan vragen of ze ook nog iets anders hebben...
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
zoeen:
Deze filter was het Bosch alternatief voor de Mann W917/1.
Natuurlijk heb ik even gegoogeld, en dit filter schijnt van Mann, Bosch, en Volvo precies het zelfde te zijn maar dan met andere letters en nummers er op.
Dat wetende komt bij mij wel weer de gedachte op dat een filter met ''Volvo'' er op ook wel leuk zou zijn, samen met een accu met ''Volvo'' er op
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen