Koppeling vervangen: Is dit normaal?
- V300 register
- Verbannen
De koppeling van mijn 340 GL (1988) begint slecht te worden. Ik heb gisteren een prijsopgave gedaan bij mijn vaste garage en die rekent ? 750,- voor het monteren van een complete koppeling....:S
Zijn dit normale prijzen? Het is meer dan ik drie weken geleden voor de auto heb betaald....
Aangezien ik wel handig ben, maar nog nooit een koppeling heb vervangen, lijkt het geen goed idee om dit zelf te gaan doen. Ik heb ook geen brug o.i.d.
Iemand tips? (Of wie weet een ervaren hulp bij montage?)
Groetjes, Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Janusz;167149 schreef : Dag allemaal,
De koppeling van mijn 340 GL (1988) begint slecht te worden. Ik heb gisteren een prijsopgave gedaan bij mijn vaste garage en die rekent ? 750,- voor het monteren van een complete koppeling....:S
Zijn dit normale prijzen? Het is meer dan ik drie weken geleden voor de auto heb betaald....
Aangezien ik wel handig ben, maar nog nooit een koppeling heb vervangen, lijkt het geen goed idee om dit zelf te gaan doen. Ik heb ook geen brug o.i.d.
Iemand tips? (Of wie weet een ervaren hulp bij montage?)
Groetjes, Jan
Dat zijn opzich best normale prijzen voor een normale garage.
De koppeling zelf is ook niet zo duur, maar de arbeid. 't is best een aardig klusje. Ik ben ervan overtuigd dat er wel een clublid is die het goedkoper wil doen!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Geschatte tijd: 4 uur x uurloon.
Reken maar uit. Nu zijn er misschien wel clubleden die het willen doen en die vragen meestal een bijdrage. In bepaalde gevallen maakt het dan ook nog uit of je lid bent van de club of niet.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik denk er serieus over om lid te worden. Het heeft zo veel voordelen, en die 32,50 heb er zo uit op zo'n sleuteldag.
Neem je dan zelf materiaal mee naar zo'n dag, of hoe werkt dat eigenlijk?
- Laurens Post
- Nieuw lid