En toen reed hij niet meer. Distributieriem
- V300 register
- Verbannen
dat moet je ook wel in je eentje kunnen met een vraagbaak
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
moet nu telkens de radio wat harder zetten als de motor warm is...
rtrtrttr hoor je dna onder de motorkap, irritant geratel van de kleppen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Voor allen die een riem willen vervangen, er zijn 2 soorten voor het 1700 blok. Verschilt ??n tand. En de vraagbaak klopt niet. Spanrol is anders dan in boekje. Meer nieuws volgt. Ik had dus de verkeerde riem en ga nu de goede gekochte plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Moet ik het onderste wiel nu borgen of niet?
Zie vraagbaak.
Onderste borgen en bovenste netjes op DBP?
En ik kan dus werkelijk niets zien bij het vliegwiel. Dat kleine rot gaatje.
Geen pijltje of wat dan ook.
Het een en ander geprobeerd maar hij pakt niet.
De eerste poging draaide bij het draaien van de krukaspoelie alles netjes door alsof het goed zat maar bij starten vliegt alleen meer de startmotor rond.
Dit moet niet langer duren. Mooie nieuwe snaar...
Er staat ook zo weinig op de site. Iemand die het doet alsof het een fluitje van een cent is en verder niets.
Help.:cry3:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Dat is geen klusje voor iemand die dat voor de eerste keer doet.
Als ik jou was zou ik even externe hulptroepen aan laten rukken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
We zijn er al over uit dat de vraagbaak onduidelijk is. Ik ga dan op een ouderwetse manier het bovenste wiel goed zetten. Met een schroevendraaier in de eerste bougie en dan draaien en zus en zo.
De onderste is het lastigs. Het verhaal over de merktekens is onduidelijk. Waar die zitten is gissen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Frans;35134 schreef : De eerste poging draaide bij het draaien van de krukaspoelie alles netjes door alsof het goed zat maar bij starten vliegt alleen meer de startmotor rond.
klinkt bekend... zoals ik al zei;
antiekeradio;35029 schreef : 10 tegen 1 dat je kleppen toch krom zijn......
dit geeft als gevolg dat de motor geen compressie opbouwt, ook al draait de nokkenas in de juiste positie mee.
hierdoor draait de motor heel snel rond bij het starten, maar gebeurt er verder niks.
Frans;35146 schreef : Ik ga dan op een ouderwetse manier het bovenste wiel goed zetten. Met een schroevendraaier in de eerste bougie en dan draaien en zus en zo.
De onderste is het lastigs. Het verhaal over de merktekens is onduidelijk. Waar die zitten is gissen.
er zit in de zijkant van het cilinderblok een bout, als je die eruit draait kun je een blokkeerpen aanbrengen om de zaak te borgen. dit moet ergens beschreven staan, zou kunnen dat dit de 1700 leaflet is die in het ledenmenu staat.
belangrijke tip:
om te achterhalen of er klepschade is, kun je het kleppendeksel eraf halen, en onder de nokkenas kijken. als je daar ziet dat er kleppen zijn die een z??r grote speling hebben (halve cm?) wil dat zeggen dat die kleppen krom zijn.
speling = ruimte tussen de nok van de nokkenas, en het plaatje bovenop de klepstoter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
We hebben nu alle manuels werkboeken en naschriften en mogelijkheden gehad.
Even leek hij op 3 poten te lopen.
De laatste manuel ging specifiek over de 1700 en liet zien waar dat merkteken zat op onderste wiel.
Maar na deze laatste mogelijkheid ging hij weer gieren.
Ik houd er mee op laat hem staan en zie even wat ik doe.
Maar in deze ga ik dus niet meer rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.