Onregelmatig lopen bij koude start
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
prima borgmoer :nono:, dan is het een bdh moer geworden...General Custom;256708 schreef : Een kleine tip voor als nyloc borgmoeren niet werken: neem een standaard moer, en zaag deze vanaf de zijkant half in. Met de ingezaagde kant tussen de bankschroef knijpen of een tik met de hamer er op. Zo knijp je de groef enigszins dicht, waardoor het een prima borgmoer is geworden.
ik snap echt niet dat met de hedendaagse kennis van schroefdraadverbindingen en borgingen men nog steeds van dit soort houtjetouwtje ideeën oppert.
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;256829 schreef : ik snap echt niet dat met de hedendaagse kennis van schroefdraadverbindingen en borgingen men nog steeds van dit soort houtjetouwtje ideeën oppert.
Omdat het werkt misschien...
Luxe als je dat wel hebt, maar ik heb niet een heel arsenaal aan diverse bouten en moeren in diverse vormen en maten liggen. Dan wordt er wel eens een bout ingekort of een moer ingezagen, en als het dan allemaal fatsoenlijk vast blijft zitten vind ik het goed hoor.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
General Custom;256838 schreef : Omdat het werkt misschien...
Luxe als je dat wel hebt, maar ik heb niet een heel arsenaal aan diverse bouten en moeren in diverse vormen en maten liggen. Dan wordt er wel eens een bout ingekort of een moer ingezagen, en als het dan allemaal fatsoenlijk vast blijft zitten vind ik het goed hoor.
Voor een boutje of [borg]moertje kan je ook best naar de DHZ winkel die hebben de meest gangbare maten in de rek hangen en in kleine aantallen per doosje en ja in verhouding is het zeker duurder dan als je een doos van 100 - 200 stuks koopt, maar je hebt op die moment maar een paar nodig en dat is weer goedkoper dan een grote doos
AvdAkker;256850 schreef : Je kunt in plaats van uitlaatrubbers ook schoenveters gebruiken, dat werkt ook; er zit alleen wel een verschil in dit zelf doen of het anderen aanraden.
Leuk idee als nood oplossing als je onderweg ben
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid