Onderdelen zoeken
- V300 register
- Verbannen
Voor mijn 340 1.4 CVT ben ik op zoek naar een radiateur, maar kan deze helaas niet bestellen tot nu toe.
Iemand tips?
Het gaat om een radiateur met afmetingen: 382x360x34.
Radiateur 59002018 bij Winparts. ( www.google.nl/search?q=radiateur+5900201...ceid=chrome&ie=UTF-8 )
Daar is hij alleen dus niet meer leverbaar..
Hoor graag als jullie tips hebben!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Je kunt, als je geen enkel geluk hebt qua zoekwerk, ook gewoon je koelblok laten vervangen. Er zijn meerdere bedrijven in NL die dit werk verrichten. Heb je hem weer als nieuw.
Maar kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
Tip: Er zijn verschillen qua aansluiting onder de 300-series, dus let er goed op dat je de juiste hebt.
- V300 register
- Verbannen
De enige die ik nu heb gevonden is deze op eBay, nieuw en niet voor al teveel geld:
Ik zie hier aan de bovenste aansluiting nog een kleine aansluiting eronder, dit heeft de radiateur die ik nu in de 343 heb niet. Misschien is deze voor de latere versies?
- V300 register
- Verbannen
Gelijk besteld!
yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik zoek de 1976-1979 variant: www.winparts.nl/koelsysteem-verwarming/r...adiators/p17596.html
Met links bovenin nog een vuldop. Ik meen dat de latere vierkante variant die niet meer heeft.
- Steven340
- Nieuw lid
Louis;254032 schreef : Ik had 'm bijna besteld, maar zag op het laatst dat ie toch niet gelijk is, al had ie misschien wel gepast.
Ik zoek de 1976-1979 variant: www.winparts.nl/koelsysteem-verwarming/r...adiators/p17596.html
Met links bovenin nog een vuldop. Ik meen dat de latere vierkante variant die niet meer heeft.
Joh zeg dat dan meteen, heb 3 gebruikte liggen voor de 343 met vuldop.
Zien er verder goed uit, maar durf niet 100% zeker te zeggen dat ze ook goed zijn.
Maar aangezien ze nog erg netjes zijn vermoed ik van wel
- V300 register
- Verbannen
Heb er al een paar laten doen. Echt een aanrader!
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Bedankt voor de tip Robert!
- V300 register
- Verbannen
Robert340;254041 schreef : Reparatie en schoonmaken kan bij Hartgers Radiateuren Zutphen voor €60 à €70.
Heb er al een paar laten doen. Echt een aanrader!
Inderdaad een hele goede tip! Ik ga eens informeren, heb hier een dikke 1.7-radiator staan waar een pijpje vanaf is gebroken. Zonde om die naar het oud ijzer te brengen