Even brutaal: voorpijp uitlaat
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb al een tijdje een verzoek in het koophoekje staan voor een voorpijp voor mijn 340, de pijp tussen het uitlaatspruitstuk en de katalysator, tot nu toe nog zonder resultaat. Daarom even heel brutaal hier het verzoek, heeft iemand er een liggen (liefst OEM, een nette gebruikte is prima) of kent iemand een goed adres, dan houd ik me meer dan aanbevolen. Ik heb nog maar een paar weken tot de APK en dan moet de huidige constructie van slecht laswerk en Gun-Gum toch vervangen zijn.
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nog 3 nieuwe dubbele voorpijpen van Romax op voorraad liggen.
Ik hoor wel of je interesse hebt. Voorpijp kost euro 50,00
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo360glt;247004 schreef : Als ik het goed heb is dit onderdeelnummer 3342005.
Ik heb nog 3 nieuwe dubbele voorpijpen van Romax op voorraad liggen.
Ik hoor wel of je interesse hebt. Voorpijp kost euro 50,00
Heel graag, voor 50 euro doe ik het! Als dat nog samen kan vallen met de sleuteldag meld ik me snel aan, het kan er maar onder zitten.
- Mark Smeets
- Moderator
-
hwe1993;247013 schreef : Heel graag, voor 50 euro doe ik het! Als dat nog samen kan vallen met de sleuteldag meld ik me snel aan, het kan er maar onder zitten.
'Volvo360glt' = svenska bildelar = sleuteldag locatie. Dus er hoeft niks verstuurt te worden, ligt al klaar op de locatie

Ik zou zeggen, aanmelden!

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;247015 schreef : 'Volvo360glt' = svenska bildelar = sleuteldag locatie. Dus er hoeft niks verstuurt te worden, ligt al klaar op de locatie
Ik zou zeggen, aanmelden!
Ik had het puzzeltje al gemaakt ja, dus ik heb me gisteren nog net op tijd ingeschreven.